Je glimlach van vandaag

Ondertussen is heel de familie aan het antwoorden en de beste wensen aan het uitwisselen. ik voel me echt betrokken.

Beste familie,
Ik wens jullie allemaal heel gezellige feestdagen en vooral heel veel geluk in 2023 !Ook Melissa een gelukkig nieuwjaar en Isabel en Stefan. Hun mailadres heb ik niet.
Vele groetjes uit Affligem

helaas tante lisette (die ik precies ook nooit gekend heb), die melissa en isabel en stefan hun mailadres heb ik ook niet. AANGEZIEN DAT DAT GEEN FAMILIE VAN MIJ IS!!!
Ideaal moment om terug te mailen:

Ook voor jullie allemaal een schitterend 2023 gewenst! Jammer dat we in 2022 afscheid moesten nemen van tante Germaine & nonkel Prospère. Ze zullen voor altijd verder leven in onze harten! Kan iemand ook nog Eugène, Kelly, Aimé, Karen en Wilhelmina toevoegen aub? Groetjes uit Reet!

Maar nee, gewoon terugmailen:

"liefste tante Yvette, veel sterkte na dat nieuws over nonkel Danny. Moge 2023 beter beginnen dan 2022 is geëindigd".

Nonkel Danny gaat het nogal mogen uitleggen!

Hehe
Wat een bende kinders

Ondertussen is heel de familie aan het antwoorden en de beste wensen aan het uitwisselen. ik voel me echt betrokken.

Beste familie,
Ik wens jullie allemaal heel gezellige feestdagen en vooral heel veel geluk in 2023 !Ook Melissa een gelukkig nieuwjaar en Isabel en Stefan. Hun mailadres heb ik niet.
Vele groetjes uit Affligem

helaas tante lisette (die ik precies ook nooit gekend heb), die melissa en isabel en stefan hun mailadres heb ik ook niet. AANGEZIEN DAT DAT GEEN FAMILIE VAN MIJ IS!!!
Vorig jaar stuurde ik naar iedereen volgend bericht:

Beste vrienden! Ik wil jullie persoonlijk een vrolijk kerstfeest en het allerbeste wensen voor het komende jaar. In deze tijd wordt iedereen overwonnen door het hectische tempo en niemand vindt de tijd voor persoonlijke groeten uit het hart. Veel mensen kopiëren gewoon gestolen teksten en posten ze om deze impopulaire taak gedaan te krijgen. We hebben dit jaar samen veel meegemaakt, dus ik wil jullie een fijne kerst en een gelukkig nieuw jaar en het beste voor 2012 wensen. Jullie zijn de beste dansgroep van Aalst! Groetjes, Linda.

Deze ochtend een kindje (met helm aan!) die achterop een fiets zat gepasseerd die sinterklaasliedjes zat te zingen op z'n peuters, suuuuper schattig 🤩

Ge zou zo bijna twijfelen aan je kindvrije keuze.

Deze ochtend een kindje (met helm aan!) die achterop een fiets zat gepasseerd die sinterklaasliedjes zat te zingen op z'n peuters, suuuuper schattig 🤩

Ge zou zo bijna twijfelen aan je kindvrije keuze.

Anders moet je eens komen logeren tijdens de examenperiode. Toen ik thuis kwam vorige week en vroeg hoe het ging was het antwoord " Best dat je thuis bent of ik ging ze door de ruit gooien".

Op die momenten twijfelde zij ook aan haar keuze voor kinderen denk ik.

Terug
Bovenaan