Je glimlach van vandaag

In de zetel met mijn liefke en de hondjes, ons volsteken met chips, ovenhapjes en cava en sebiet een filmke opzetten. Eindelijk een oudejaar waar ik kan van genieten na mij jarenlang laten onder druk zetten om 'iets' te doen (wat zeker ook plezant kan zijn maar tis gewoon niets voor mij) of alleen thuis zitten.
Fijn oud en nieuw iedereen 🥳
Zelfde verhaal hier. Eigenlijk zalige avond, met de vrouw simpele lasagne gegeten, chips, ovenhapjes, champagne, wat lekkere biertjes en ne film. Top avond 👌😜
Langs de andere kant, volgend jaar wil ik toch ook weer met vrienden vieren, maar dit jaar geen goesting.

Veel minder vuurwerk hier dan andere jaren, nochtans is hier zoals de vorige 2-3 jaren een totaalverbod op vuurwerk afsteken

Hier was er al heel de avond geknal, dan om vijf voor middernacht was het echt langs alle kanten dat ge vuurwerk kon zien en nu zijn ze nog bezig met knallers

Zoon die morgen 12 wordt: *zucht* ik wou dat ik terug jong was …

kevin-hart-say-what.gif

ksnap dat wel als hij van het 6de lagere naar het 1ste middelbare zou gaan. Ge zijt terug de kleinste van de school, meer verwachtingen naar studierichtingen, examens, puberteit: de meest onbezorgde jaren liggen toch onder de 10

Nee nee, maar er was een 6m inwerkperiode die nu is afgelopen
Bij ons is dat in principe een jaar, maar kan eerder. Die inwerkperiode bij ons (ambtenaar) is echt wel nodig.

Zo een hele dag uitrusten en inefficiënte werken mag niet verloren gaan als ge thuis gaat werken. Stel u voor dat ge het werktempo zou verhogen...

Bij ons is dat in principe een jaar, maar kan eerder. Die inwerkperiode bij ons (ambtenaar) is echt wel nodig.

Zo een hele dag uitrusten en inefficiënte werken mag niet verloren gaan als ge thuis gaat werken. Stel u voor dat ge het werktempo zou verhogen...
Ik mag vandaag niet thuiswerken. Ik moet naar de nieuwjaarsreceptie in Brussel van 11 tot 1 gaan of een hele dag werken op kantoor in Brussel.

Terug
Bovenaan