Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook maar eens gaan kijken en jawel. Hier dus ook de eindejaarspremie plus terugbetaling van de belastingen ontvangen. Mijn order voor een stel hoeren en wat cocaïne is al vertrokken. Levering hopelijk voor nieuwjaar.Belastingteruggave is al gestort op de rekening ipv 30/12.![]()
Hier ook!Ook maar eens gaan kijken en jawel. Hier dus ook de eindejaarspremie plus terugbetaling van de belastingen ontvangen. Mijn order voor een stel hoeren en wat cocaïne is al vertrokken. Levering hopelijk voor nieuwjaar.

Same here!Hier ook!![]()

Hier ook. Weer 2 jaar verlost van het noodzakelijk kwaad. Had vakantie en moest in februari gaan dus op de bots deze morgen gekeken of er een centrum in de buurt nog een afspraak mogelijk was deze week. Vandaag nog kunnen gaan in een centrum dat ik nog niet geweest was.Groene kaart zonder opmerkingen zonet op de autokeuring.
en hier ook, goed bezig bij FOD financiën, alles in 1 keer uitgeven séSame here!![]()
Belastingteruggave is al gestort op de rekening ipv 30/12.![]()
Hier ook!![]()
Same here!![]()
En hier ook!en hier ook, goed bezig bij FOD financiën, alles in 1 keer uitgeven sé

Bedankt.Allemaal wat komen flexen met hun teruggave seg. Ik zal wel 13,40 EUR bijbetalen dit jaar.
![]()
Iedereen die nu terug krijgt heeft eigenlijk te veel betaald.Allemaal wat komen flexen met hun teruggave seg. Ik zal wel 13,40 EUR bijbetalen dit jaar.
![]()
Niet perseIedereen die nu terug krijgt heeft eigenlijk te veel betaald.