Je glimlach van vandaag

Groene kaart zonder opmerkingen zonet op de autokeuring.
Hier ook. Weer 2 jaar verlost van het noodzakelijk kwaad. Had vakantie en moest in februari gaan dus op de bots deze morgen gekeken of er een centrum in de buurt nog een afspraak mogelijk was deze week. Vandaag nog kunnen gaan in een centrum dat ik nog niet geweest was.
Moet zeggen ook heel communicatief in vergelijking met daar waar ik altijd ga. De 2 voor mij in de "wachtzaal" zijn ze komen halen om eens onder de auto te komen kijken toen hem op de brug stond omdat ze wat zagen.

jewish.jpg

haha, precies een scene van SNL of zo.

I didn't say I'm Jewish, I said I'm Jew-ish.
die amerikaanse politici zijn toch helemaal van het padje af. :rofl:

Mailtje gekregen dat de reisverzekering alsnog 160€ gaat terugbetalen van de medische kosten van onze vakantie in september.

Nogal laat en geen groot bedrag, maar leuk cadeautje
De aanhouder wint 😊

Een goede oogarts hebben!
Oogontsteking is terug, mijn vaste oogarts is in verlof en kan mij helaas, in tegenstelling tot vorig jaar toen hij speciaal 1 dag uit verlof is gekomen voor mij en nog paar patiënten, dit keer niet ff erbij nemen omdat hij int buitenland zit. Reageert wel op voicemails dus.
Alle andere in de buurt zijn of ook op verlof of volgeboekt.
"Gelukkig" is het een chronische aandoening en heeft mijn oogarts mij dan toch telefonisch verder geholpen. Hij heeft mijn huisarts ff de gegevens doorgegeven zodat deze het voorschrift kan opstellen en van zodra hij terug is krijg ik een telefoontje voor langs te komen om toch ff op te volgen.

Gisteren 2 glaasjes champagne gedronken en die van mij trakteerde.
Ze rekent af en toen onze glaasjes leeg waten vraagt de serveerster of we nog iets willen. Ik zeg van de volgende te trakteren en bestel er ook 2.
Nadat onze glazen leeg waren roep ik de serveerster om af te rekenen. Ik vond het al gek dat ze dat niet eerder deed, want de eerste keer was ze redelijk snel daar met de rekening.
Die kijkt me aan en vraagt of ik al niet betaald heb. Ik zeg van niet.
Ze loopt zo ff naar de toog, kijkt ff en komt terug.
"het is goed zo": zei ze.
20 euro uitgespaard 🥳

Terug
Bovenaan