Je glimlach van vandaag

Toch efkes over moeten nadenken wat voor hond die bedoelde. :lol:

Jf9Fxe2.png

ge zetj van groepen, they always deliver :love:
Hier even de hilarische mop van de dag van Rudy:

Een minister tankt bij een tankstation.
Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direct daarna in paniek weer binnen.
Weet u', zegt hij, 'nu heb ik mijn wagen afgesloten en de sleutels erin laten liggen'.
'Geen paniek' zegt de bediende, 'dat gebeurt wel vaker.
U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee.
Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open'.
De minister is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten.
Vijf minuten later komt een andere man binnen.
'Dat kan toch niet !!' zegt hij verbaasd tegen de bediende.
Ja wat dan?' vraagt die.
'Er staat daar buiten ene , met een ijzerdraadje z'n deur van zijne auto open te vissen!' '
En dan?' vraagt de bediende, 'dat maken wij hier regelmatig mee!' '
Ja !!', zegt hij, 'maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en roept: Beetje naar links! Beetje naar rechts ....!!!

Eergisteren had de Rudy nog een hele post gemaakt over hoe zijn generatie (die van de jaren 50-60) de laatste waren die buiten speelde en eigenlijk alles goed deden.

Ik ben van de WIJ generatie en geboren is tussen 1950en 1980
Wij zijn de laatste generatie die buiten speelde tot het donker werd.
Wij zijn de EERSTE die videospelletjes speelden.
Wij zijn de LAATSTE die liedjes van de radio opnamen op een cassette.
Wij vonden de rolschaatsen (4 wielen) geweldig op vrijdag en zaterdagavond.
Wij hebben de jaren 80 overleefd met (lang) haar en het tijdperk van alles wat extravagant is.
Wij maakten wandelingen met vrienden zonder bang te zijn om op de straat te lopen.
Wij keken op zaterdagochtend naar tekenfilms terwijl we een kom ontbijtgranen aten...
Wij programmeerden de videorecorder voor iedereen...
Wij herinneren ons dat we geleerd hebben voor het eerst een computer te gebruiken, speelden op Atari, Nintendo en op de Commodore 64.
Wij zijn de generatie van Soul Train, Gilligan ' s Island, Dukes of Hazard, Scooby-Doo, Charlie's Angels, Wonder Woman, Love Boat, Family Ties, Little House in the Prairie, Knight Rider, Happy Days en the A-Team.
Wij reisden in auto’s zonder gordels of airbags.
Wij lieten de autoramen zakken met een hendel, de moesten de deuren één voor één handmatig afsluiten, we reden zonder gordels achterin.
Wij leefden zonder mobieltjes.
Wij hadden geen flatscreen, suround sound, iPads, Facebook en Twitter...
Maar wij hadden het goed met elkaar!
En vooral, wij hebben samen tijd doorgebracht zonder smartphone in onze handen en wij hadden veel te vertellen, dat was nog eens gaaf!!!

Natuurlijk schakelde Rudy (uiteraard de admin van de pagina) de comments uit. Ik jaag me harder op in die groep dan in de HLN-comment sectie.

Hier even de hilarische mop van de dag van Rudy:

Eergisteren had de Rudy nog een hele post gemaakt over hoe zijn generatie (die van de jaren 50-60) de laatste waren die buiten speelde en eigenlijk alles goed deden.

Natuurlijk schakelde Rudy (uiteraard de admin van de pagina) de comments uit. Ik jaag me harder op in die groep dan in de HLN-comment sectie.
Rudy is dan ook de standaardnaam van de flauwe 'plezante' van dienst in zo'n groepen.

Ik praat hem zeker niet goed, maar we kennen allemaal het verhaal wel. Zijn carriere kwam vroeger op de eerste plaats en alles moest daarvoor wijken, zelfs zijn bloedeigen dochter. De laatste jaren sinds hij met die Cindy samen is, komt het gezin (inclusief Annemie) op de eerste plaats en is zijn carriere iets minder belangrijk. (al blijft dit laatste natuurlijk wel zijn job)

En ze hebben gelijk. Je mag het hypocriet vinden dat ze nu samen véél optrekken met elkaar, maar het verleden kan je toch nooit meer terugdraaien, dus het heeft echt géén zin, om daar nog verder bij stil te staan.

heerlijke wandeling als pauze tijdens het thuiswerken: stukjes van reeds bekende routes aan elkaar kunnen knopen door een nieuwe weg te ontdekken en hierdoor loop ik bijna 7km continu in veld/bos vertrekkend vanuit de achtertuin.

Hier is er ook een mooi stuk extra bos aangelegd niet ver van mijn gewone wandelroute. Dat kan ik er nu ook nog bijdoen :).

Daaraan gerelateerd: weer een vink die al sinds het weekend mooi zit te zingen in de tuin.

Terug
Bovenaan