Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe slaag jij erin om met dat gure weer je loopschoenen aan te trekken? Wat is je geheim? Vertel!3 weken ver met Start to run en gevoel dat conditie verbetert.![]()
Een loopband in onze living.Hoe slaag jij erin om met dat gure weer je loopschoenen aan te trekken? Wat is je geheim? Vertel!

Tijdsgebrek...Dat mensen dat doen kan ik moeilijk vatten.![]()
Ik had tot vorig jaar een combi stoomover waarmee je brood echt perfect kon ontdooien! Wel nooit met een basic galletten geprobeerd, altijd met zelf dikker gesneden artisanalere/desem broden. Wss gong dat wat beter omdat die sneden dikker waren.Kraakvers brood van een warme bakker. Nog een beetje lauw vanbinnen en een zalig krokante korst. Daar kan toch niets tegenop en al zeker geen brood dat je hebt moeten ontdooien. Dat mensen dat doen kan ik moeilijk vatten.![]()

Wss gong dat wat beter omdat die sneden dikker waren.
Maar alé gast, de Sint is nog niet geweest. Barbaar!
Ni beginnen he! Ik kon nimeer wachten! Het gelukzalige feestdagen gevoel was te groot.Maar alé gast, de Sint is nog niet geweest. Barbaar!
Sint Maarten is toch de enige echte. Dusja die is al gepasseerd. Kerstboom is dus geen probleem.Fuck de sint, zet die kerstbomen maar!

Her wel maar dat maakt mij niks uit.Hier staat ie ook aangezien Sinterklaas hier niet komt.
.Dus mag 'm zelfs pas na Kerstmis gezet worden?Sinterklaas = Sint-Maarten = Kerstman = Wodan.