Je glimlach van vandaag

Kraakvers brood van een warme bakker. Nog een beetje lauw vanbinnen en een zalig krokante korst. Daar kan toch niets tegenop en al zeker geen brood dat je hebt moeten ontdooien. Dat mensen dat doen kan ik moeilijk vatten. :p

Hoe slaag jij erin om met dat gure weer je loopschoenen aan te trekken? Wat is je geheim? Vertel!
Een loopband in onze living. :laugh:

Dat mensen dat doen kan ik moeilijk vatten. :p
Tijdsgebrek...
's Avonds laat thuis en 's morgens vroeg op, maar wel brood nodig om mee te nemen.
Ik vind dat smaakverschil trouwens nog meevallen, maar het is idd wel minder lekker als vers.

Wat wij nu doen: voorverpakte sandwichen invriezen. (deze)
Heel lekker en geen smaakverschil vind ik.

Laatst bewerkt:
Kraakvers brood van een warme bakker. Nog een beetje lauw vanbinnen en een zalig krokante korst. Daar kan toch niets tegenop en al zeker geen brood dat je hebt moeten ontdooien. Dat mensen dat doen kan ik moeilijk vatten. :p
Ik had tot vorig jaar een combi stoomover waarmee je brood echt perfect kon ontdooien! Wel nooit met een basic galletten geprobeerd, altijd met zelf dikker gesneden artisanalere/desem broden. Wss gong dat wat beter omdat die sneden dikker waren.
Nu stop ik ze gewoon in de toaster met ontdooifunctie, licht getoast is dat ook zalig.

Maar zelfbak is nog altijd het beste imo. Goe laten fermenteren en kneden, de gietijzeren pot in, wa grof zout/peper/maanzaad of tijgerpap op de korst (of zelfs tijm als ge veel vlezekes als beleg eet) en de oven in :love:

Wss gong dat wat beter omdat die sneden dikker waren.
pink-floyd-gong.gif

hier is er ene die zijn hele tuin vol met flikkerende kleurlichtjes heeft volgepompt , dan is mijn magere plastieken boom met dim lichtjes er niets tegen. ik zie er ook weinig gezelligheid in, maar het heeft wel een bepaalde sfeer, misschien comfort eerder.

Terug
Bovenaan