Tonerider
Well-known member
Wie in godsnaam noemt er nu 'jong'?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie in godsnaam noemt er nu 'jong'?![]()

Grapke is mislukt, want het correcte werkwoord is “heten”.Wie in godsnaam noemt er nu 'jong'?![]()
Heet jong... Dat kan ook kloppen...Grapke is mislukt, want het correcte werkwoord is “heten”.

Foutje van de besteGrapke is mislukt, want het correcte werkwoord is “heten”.
.Tattoo voor 25 januari kan morgen al doorgaan.
Voordeel van een tattoo-artieste te hebben die een jeugdvriendin is. Kan meestal altijd wel ergens tussenin gaan![]()
Als het goeie zijn moogt ge ze linken!Andere glimlach, mijn 20 paar identieke zwarte sokken zijn aangekomen.
Al de rest gaat weg, dan zit ik niet meer iedere keer 50 shades of sokken bij mekaar te zoeken aan het wasmachine.
Als het goeie zijn moogt ge ze linken!
Korstsokken?Ik zal het u binnen paar weken met zekerheid te zeggen maar ze voelen wel kwaliteitsvol aan.

Andere glimlach, mijn 20 paar identieke zwarte sokken zijn aangekomen.
Al de rest gaat weg, dan zit ik niet meer iedere keer 50 shades of sokken bij mekaar te zoeken aan het wasmachine.
Ik volg. Ik ben mijn 50 shades of sokken ook beu.Als het goeie zijn moogt ge ze linken!
Misschien moeten jullie stoppen met jullie jeugdige manieren en enkel nog jullie voeten in die sokken steken.Ik volg. Ik ben mijn 50 shades of sokken ook beu.
Ik koop altijd de essentials van de WE, maar ik heb de indruk dat die nogal snel kapotgaan.
Small question, hoe koop je 20 paar sokken in pakjes van 6?Andere glimlach, mijn 20 paar identieke zwarte sokken zijn aangekomen.
Small question, hoe koop je 20 paar sokken in pakjes van 6?

Mijne grote teen komt er altijd uit piepen.Misschien moeten jullie stoppen met jullie jeugdige manieren en enkel nog jullie voeten in die sokken steken.