Je glimlach van vandaag

Fuck de sint, zet die kerstbomen maar!
...zeggen alle stoute kinderen.

Ja doe dat.

Dan krijg je zijn roe.

Zie dat een piet niet staat te filmen.
Mijn dochter leerde mij dat er nu zoiets bestaat als 'spiekpietjes' die alles in de gaten houden.

In mijne tijd was dat nog gewoon Sinterklaas die alles wist en opschreef in zijne groten boek. Maar ja, die man wordt ook ouder hé.

...zeggen alle stoute kinderen.

Mijn dochter leerde mij dat er nu zoiets bestaat als 'spiekpietjes' die alles in de gaten houden.

In mijne tijd was dat nog gewoon Sinterklaas die alles wist en opschreef in zijne groten boek. Maar ja, die man wordt ook ouder hé.

Absolute aanrader, mijn 2 kinderen lagen plat van 't lachen.
Gisteren waren ze gaan winkelen en nu hebben ze allebei zo'n pietenpak, ze waren dan in de tuin zo overal achterdoor aan 't kijken, want ze waren aan het spieken zoals de spiekpietjes. :love:

Bij mij is het m'n premie van m'm arbeidsongeval. Das ook nice want de auto heeft klein onderhoud nodig (al gepland) en ook de motor moet dringend op onderhoud (nog niet gepland). 't is gewoon geld doorgeven dat ik doe :p

Daarnet in de supermarkt: de ene bomvolle kar na de andere natuurlijk die ellenlang staan aan te schuiven aan 2 kassa's.
Wanneer ik aanschuif, staat een dame (frisse tachtiger) met 1 artikel in haar handen nog wat te twijfelen welke rij ze zal kiezen maar beslist de andere rij te nemen.

Net wanneer ik bijna aan de band ben, wordt de kassa direct naast mij geopend. Met 1 stap zijwaarts blokkeer ik de doorgang naar die kassa en zeg met stevig volume: "mevrouw, u was daarnet voor mij, komt u maar eerst!"
Niet luid genoeg blijkbaar want iemand in haar rij heeft haar nog eens moeten zeggen dat ze voor mocht bij mij.
De man (55-60jaar?) achter me zegt: "Moar da's nau eens sympathiek se, dat de  jonge mensen zo attent zijn!"

That's right, bitches, iemand noemde jong vandaag! 🤣🤣🤣

We hebben al gehad:
- Mega Piranha,
- Mega Shark Versus Giant Octopus,
- Mega Shark Versus Crocosaurus,
- Mega Shark Versus Mecha Shark,
- Mega Shark Versus Kolossus,
- Mega Python vs. Gatoroid,
- de Sharknado film serie,
- 2-Headed Shark Attack en de sequels genoemd rarara 3-Headed Shark Attack enz...
en nog vele andere van zulke parels.

Ja, dan vind ik Cocaine Bear nog best meevallen eigenlijk.

:unsure:

Daarnet in de supermarkt: de ene bomvolle kar na de andere natuurlijk die ellenlang staan aan te schuiven aan 2 kassa's.
Wanneer ik aanschuif, staat een dame (frisse tachtiger) met 1 artikel in haar handen nog wat te twijfelen welke rij ze zal kiezen maar beslist de andere rij te nemen.

Net wanneer ik bijna aan de band ben, wordt de kassa direct naast mij geopend. Met 1 stap zijwaarts blokkeer ik de doorgang naar die kassa en zeg met stevig volume: "mevrouw, u was daarnet voor mij, komt u maar eerst!"
Niet luid genoeg blijkbaar want iemand in haar rij heeft haar nog eens moeten zeggen dat ze voor mocht bij mij.
De man (55-60jaar?) achter me zegt: "Moar da's nau eens sympathiek se, dat de  jonge mensen zo attent zijn!"

Zit die man ook op het topic hier v de laserbehandeling aan de ogen ?😁😚

Gehooronderzoek bij NKO-arts.
Koptelefoon op gedurende 10 minuten met klikgeluidjes om de oorzenuw te controleren.

Assistente neemt koptelefoon af en vraagt hoe het was.
Tja, dat is een binnenkopper natuurlijk waarop ik zeg "bijna even slecht als de nieuwe CD van Stromae".
Waarop er van haar kant een bulderlach volgde.

Ik denk dat ze ook geen fan is van Stromae... 😇

Laatst bewerkt:

Je bent ook nog jong, hé.

Shit, dat is al de tweede oude man vandaag die jou jong noemt...

Da's die potential-new-relationship-glowup 🤩

Terug
Bovenaan