Je glimlach van vandaag

Mijn glimlach van vandaag, morgen en rest van de hele week is dat ik een weddenschap heb afgesloten met mijn man ivm de voetbalwedstrijd van België van daarnet.
De verliezer moet een week lang lang koken en nog paar andere dingen op vraag van de winnende partij.
Ik heb alvast een weekmenu samengesteld en nog wat activiteiten die mijn slaaf eh ik bedoel man dient uit te voeren.
Oh yeah baby, bring it on!!:hurrr:
:spraybottle: :spraybottle: :fingerguns:

Verwarming draait weer, warm water is weer voor handen (en voor al de rest). We moeten wel nog altijd nadenken en keuzes maken op kortere termijn, maar we zitten nu tenminste weer warm.

Belastingen 2 dagen eerder dan voorzien teruggekregen. De ambtenaren hebben zichzelf overtroffen. :love:
Das vrij standaard denk ik de laatste jaren. Ik krijg het ook altijd een paar dagen vroeger dan de 30ste/31ste van de maand. Ik verwachtte het ook vandaag :v

Kom op de bokstraining aan en de trainer vroeg of ik de les ni wou geven want zijne rug zat volledig vast.
Fijn da ze dan altijd wel aan mij denken, vind da wel een compliment. Alleen ewa last minute en zelf dan ni kunnen trainen ma toch 😬

Niet dat ik het hier over politiek wil hebben, maar ik moest lachen om het feit dat deze kerel EN een regenboogvlag heeft, EN de boodschap 'save ukraine' vanvoor op zijn shirt, EN de boodschap 'respect for iranian women' vanachter op zijn shirt.

Die dacht: ik kan dit maar 1 keer doen, dus direct alle problemen in de wereld aankaarten, 3 vliegen in 1 klap :rofl:

9e9ec0be-6f59-11ed-b07d-02b7b76bf47f.jpg

a1b157ef-6f59-11ed-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Had toch nog plek op zijn broek ofzo om "save the climate" te zetten, nee? En op de andere broekspijp "end world hunger"? Gemiste kans... :p

Niet dat ik het hier over politiek wil hebben, maar ik moest lachen om het feit dat deze kerel EN een regenboogvlag heeft, EN de boodschap 'save ukraine' vanvoor op zijn shirt, EN de boodschap 'respect for iranian women' vanachter op zijn shirt.

Die dacht: ik kan dit maar 1 keer doen, dus direct alle problemen in de wereld aankaarten, 3 vliegen in 1 klap :rofl:

9e9ec0be-6f59-11ed-b07d-02b7b76bf47f.jpg

a1b157ef-6f59-11ed-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Had toch nog plek op zijn broek ofzo om "save the climate" te zetten, nee? En op de andere broekspijp "end world hunger"? Gemiste kans... :p

Die save the climate is enkel voor het domme Westen.

Mijn dag is gemaakt! Deze ochtend een melding op discord dat de teller voor Loser met de KOTK run nu op 1125 euro stond. Nog 75 euro nodig om hem in het gouden jurkje te doen lopen. Dat heb ik natuurlijk wel bijgestort zeker :oi22: En een maand rust vanaf 25/12 voor de mensen op P&A maar dat boeide mij minder :unsure:

Claim van SAS is er doorgekomen, trek 400 euro terug voor gecancelde tussenvlucht :woohoo:.
Dat terwijl ze wel kostenloos een deftig hotel en vlucht de ochtend er op hadden voorzien.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan