Je glimlach van vandaag

Ik weet niet of het een ergernis of een glimlach is, maar ik zag daarnet mijn overgebuur zijn auto nemen om 25 meter verder in de straat een andere gebuur te bezoeken.

Niet omdat hij slecht te been is ( ze hebben wel een gehandicaptenkaart maar dat is er ene van de moemoe voor parking priviliges), niet omdat hij iets zwaar moest lossen en niet omdat hij nog ergens anders heen moest want hij staat er al terug. Ik ben in de war 😅

Een like op mijn Instagrampost gekregen van een met botox opgespoten deelneemster van #TheBachelorSA season 2. Wauw, mijn dag is goed. De celebrities beginnen mij te spotten, ik ga nog beroemd worden! Influencer! Instafamous!

Voor- en na-foto's mogen altijd gedeeld worden hé. Kunnen we nog een leuk album van maken op onze socials, denk je niet? @kay-gell
Deal. Misschien nog eens een "hoe zie jij eruit" topic aanmaken?

Ik was het sowieso van plan om voor en na foto's te plaatsen.

Ik mag komende dinsdag eindelijk gaan. Het is van oktober geleden.

Een like op mijn Instagrampost gekregen van een met botox opgespoten deelneemster van #TheBachelorSA season 2. Wauw, mijn dag is goed. De celebrities beginnen mij te spotten, ik ga nog beroemd worden! Influencer! Instafamous!
Ik doe beter.. Vorig jaar met tijd teveel en een pint teveel op een redelijk grof bericht gestuurd naar Snooki van jersey shore omdat ze op mijn zenuwen werkte op tv. Achteraf me geexcuseerd met het gedacht van: "die gaat dat toch nooit zien"

Even later: thank you I appreciate it 💋❤️

De kloterij is dat ik er niet echt mee kan pronken omdat ik dan mijn schaamtelijk zat bericht ook moet erbij tonen. :unsure:

Elaba, wilt gij mijn gemeente is niet misbruiken! :unsure:

Is eigenlijk redelijk populair bij de schoolgaande jeugd.

Tis de schuld van de mannen van Bazart die hebben dat terug populair genoemd en vanaf dan ben ik dat Brasschaathaar beginnen noemen. Nu met deze info weliswaar misschien toch dat kappersbezoek wat uitstellen en scoren bij de 16 jarige grietjes, dilemma :unsure: .

Ik mag 22 maart!
Hier is het eerder de Justin Bieber champignoncoupe aan het worden...

Die heb ik al eens gehad in lockdown één, beetje afwisseling moet kunnen!

Tis de schuld van de mannen van Bazart die hebben dat terug populair genoemd en vanaf dan ben ik dat Brasschaathaar beginnen noemen. Nu met deze info weliswaar misschien toch dat kappersbezoek wat uitstellen en scoren bij de 16 jarige grietjes, dilemma :unsure: .

Been there done that, als ge niet over de juiste vocabulaire beschikt en niet klapt als nen Antwerpse Marokkaan en ge geen gucci petje op halfzeven hebt staan en thuis uwe LV schoudertasje vergeten zijt dan hebt ge weinig succes bij de easy grietjes. :(

Ik heb onlangs een like gekregen van Antony Starr ( homelander uit The Boys) en Kevin Bacon op een insta post. Volgens mijn vriendin was ik aan het giechelen als een schoolmeisje die Justin Bieber gezien heeft toen ik het haar toonde.

Binnen een dik half uur mag ze terug uit het kolenhok.

Ik heb onlangs een like gekregen van Antony Starr ( homelander uit The Boys) en Kevin Bacon op een insta post. Volgens mijn vriendin was ik aan het giechelen als een schoolmeisje die Justin Bieber gezien heeft toen ik het haar toonde.

Ik ben nu wel benieuwd naar die post...

Ik weet niet of het een ergernis of een glimlach is, maar ik zag daarnet mijn overgebuur zijn auto nemen om 25 meter verder in de straat een andere gebuur te bezoeken.

Niet omdat hij slecht te been is ( ze hebben wel een gehandicaptenkaart maar dat is er ene van de moemoe voor parking priviliges), niet omdat hij iets zwaar moest lossen en niet omdat hij nog ergens anders heen moest want hij staat er al terug. Ik ben in de war 😅
Ben jij zo'n ouw peke dat de hele dag in een stoel achter het raam zit en iedereen in het oog houdt?

Ben jij zo'n ouw peke dat de hele dag in een stoel achter het raam zit en iedereen in het oog houdt?
Ja, en ik hoop dat je seffes valt en u ne keer goe zeer doet, jonge nozem.

Of ik kwam gewoon toevallig thuis van mijn fietstochtje richting de apotheek en vond het funny/bizar dat iemand die nog perfect te been is zijn auto pakt om 25 meter verderop pinten te gaan drinken😅 (want that's how they roll)

4025342-D-CAD9-4-BF2-863-B-200-D8-ED99-E9-C.jpg

:laugh:

ik heb er ooit ene gekregen van kaat bollen :coolbrows:

ik kwam ier om te zeggen dak content ben da de vertrouwde smileys terug zijn :woohoo:

Terug
Bovenaan