Forumgebruiker
Banned
En door u vertrok de trein zonder haar koffer?Onlangs stelde ik aan een oudere mevrouw voor dat ik haar koffer wel op de trein zou tillen.
Het lukte me niet.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En door u vertrok de trein zonder haar koffer?Onlangs stelde ik aan een oudere mevrouw voor dat ik haar koffer wel op de trein zou tillen.
Het lukte me niet.![]()
Hoeveel is dat in liter naft?In deze tijden ongeveer 4 dagen warm water.![]()

Teveel vleeskes gekocht in het frituurIk ben geen BG materiaal![]()
Vandaag foodtrucks op’t werk om periode van veilig werken zonder incidenten te vieren.
Is er ene op zijne snuit gegaan over de kabelgoot van een foodtruck.

Zag vandaag prinses Elisabeth in Brussel Zuid.
En het viel me op dat de kroonprinses echt een mega-leuk kontje heeft.
Ja doet mij denken aan Tine haar geweldige strak kontje .Zag vandaag prinses Elisabeth in Brussel Zuid.
En het viel me op dat de kroonprinses echt een mega-leuk kontje heeft.
Die op 't kerkhof steken nogal wat uit!De overburen hier.
Zie ik die vrouw volle gas achteruit rijden tegen haar poort rijden vanmorgen. Die was nog maar half open en die rijdt daar boenk tegen zonder haar spiegels te checken.
Sjans dat hare vent buiten de poort stond want anders kon die de kleine niet weg doen.
Nu heeft ze die poort dus over dat stopmechanisme geramd en krijgt ze die niet terug dicht.
Ze heeft al met de auto van de andere buren daar tegen geramd langs buiten om die daarover te duwen maar dat ging niet. Dan zag ik ze slepen met een metalen ketting, maar ze wist zelf niet zo goed wat ermee te doen precies.
En nu net zit ze te bellen met één of andere poortenexpert die Sheldon ofzoiets heet.
Benieuwd hoe dit gaat aflopen, entertaining is het alleszins wel!
Hoe?Teveel vleeskes gekocht in het frituur
Schepsnoep uit de Kruidvat, járen geleden dat ik dat nog gegeten heb
Het bij een klein zakje kunnen houden dus een niet té groot schuldgevoel straks![]()

En toen deed ze het zelf gemakkelijk?Onlangs stelde ik aan een oudere mevrouw voor dat ik haar koffer wel op de trein zou tillen.
Het lukte me niet.![]()
@Dr. Sheldon CooperEn nu net zit ze te bellen met één of andere poortenexpert die Sheldon ofzoiets heet.
Nochtans, de F35 moet het niet hebben van zijn manoeuvres. De focus ligt vooral op oorlogvoering op veel grotere afstanden, door payloads op grotere afstanden te lanceren, stealth capaciteiten, geavanceerde elektronica, etcetera. De vijand mag nooit dicht genoeg komen om te dogfighten. Als een F35 in een oorlogssituatie manoeuvres moet gaan uitvoeren dan is hij eigenlijk gefaald in zijn opzet.Ik heb Topgun 2 nog niet gezien, maar was echt fenomenaal. Had al ander filmpjes gezien, maar het geluid int echt is toch nog van een heel ander niveau. Ge voelt die gewoon voorbij komen.