Je glimlach van vandaag

da's dus een 6th gen fighter... als ik in topgun 2 al zag wat de 5th gen al kon (zou blijkbaar waarheidsgetrouw zijn die moves) toen de Cruise daar moest uitpakken tegen die 5th gen Su57 .. moet idd een zot spel zijn.
6th gen fighters zijn overal nog in een projectfase (dus nog geen prototypes die al rondvliegen), de F-35 is een 5th gen fighter. ;)

Ik heb zo ooit de "fout" gemaakt die ijzeren plaat, aan de achterdeuren van de bus, te willen uitleggen voor een rolwagen.
Dat mag niet als passagier, de chauffeur/chauffeuse dient dit zelf te doen.
In mijn geval was de chauffeuse "kwaad" omdat ik wilde helpen en tegelijk dankbaar voor mijn behulpzaamheid.
Godverdomme toch, dank u!

oooh, schepsnoep :love:

vroeger in kinepolis een zak vol zuurkes, en tegen het eind van de film voelde ik mijn tong ni meer :laugh:
Nu heb ik zin in:

-een zakje rode zure matjes
-een zakje groene zure matjes
-rode vetersnoepjes
-vampiertanden
-smoelentrekkers

Allemaal lekkere brol die ik in jaren niet meer gegeten heb.

oooh, schepsnoep :love:

vroeger in kinepolis een zak vol zuurkes, en tegen het eind van de film voelde ik mijn tong ni meer :laugh:

Moet wel zeggen, als ik toen ook met liefkes naar de cinema ging en we gingen op de achterste rij zitten dan had ik geen snoep nodig om mijn tong niet meer te voelen tegen het eind van de film :laugh: Véél films uiteindelijk op dvd moeten halen of huren om 'm dan toch gezien te hebben :laugh:

574-B2025-99-FB-4-C19-BEB9-3-E5469215313.jpg

moest net nog een factuurke van 8700 euro betalen, ik had bedrag gekopieerd van hun correspondentie maar mijn . en , staan anders ingesteld.

anyhow, ik ging 870.749,00 euro overschrijven.. GELUKKIG was het saldo ontoereikend :lol:

Terug
Bovenaan