Je glimlach van vandaag

Probeer elke dag nog wat Thaise woordjes te leren op basis van artikels en het valt me op hoe dat consequent volhouden nu echt wel zijn vruchten begint af te werpen.
Lees de laatste tijd artikels uit GQ en zostraks dit aan het lezen (via google translate er snel doorgehaald) en even fier op mezelf dat ik dat redelijk vlot kon lezen .

When it comes to credit cards The benefit that most people think of is the 'buy first, pay later' invitation we hear all the time. which in fact The benefits and advantages of credit cards are more than that. especially about the benefits that you will receive after

The advantages that we have mentioned above are the direct benefits that you can get from using a credit card, but there are actually many indirect benefits that many people are not aware of. Especially if it's a credit card created by a collaboration between banks and various brands, it will make you a special customer who has higher privileges.

To give an example is the handshake between Citibank (Citibank) and automotive brands Mercedes-Benz (Mercedes-Benz) launches the 'Citi Mercedes Credit Card', focusing on the new premium segment that offers many benefits. and aiming to meet the lifestyle of car users as well as enhancing the best customer experience as well.

When spending via the Citi Mercedes credit card, the cardholder's privileges are more than the average credit card. purchase discount and maintenance, tire change and emergency assistance services at Mercedes-Benz (Thailand) Co., Ltd. and Citibank specially selected for a better experience for cardholders
Benefits that will be received when visiting the service center of Mercedes-Benz Nationwide is the accumulated points that increase step by step for every 25 baht spent on service at the official service center of Mercedes-Benz. Mercedes-Benz You'll earn 4X points, but if you book a Mercedes Benz, you'll receive 8X Citi Rewards Points, with no expiration date. with a 15% discount on labor and spare parts, an additional 15% discount when using Citi Rewards Points equal to the amount spent, or a 10% discount on the purchase of the Mercedes-Benz Collection.

Including 0% Citi PayLite installments for up to 10 months for the Mercedes-Benz Maintenance and Warranty Program (MBSP) and free monthly Mercedes-Benz car wash services at the Po. Li-Chem (Poli-Chem) only participating branches

Eindelijk bij mijn grootmoeder geweest sinds Corona (die intussen in een rusthuis zit en dement is, maar gelukkig niet zwaardement, en hopelijk blijft het zo). Was fijn om haar nog eens terug te zien, en ze was veel "beter" dan ik dacht zelfs! :)

Trainingsvlucht bestaande uit twee F16's vliegen hierboven over, net op het moment dat de tweede bass solo van Metallica's Orion door de boxen knalt.

Vandaag foodtrucks op’t werk om periode van veilig werken zonder incidenten te vieren.
Is er ene op zijne snuit gegaan over de kabelgoot van een foodtruck 👌.
ACCIDENT.0.jpg

Ex-collegae herkennen op HBVL-artikels. What a time to be alive.

Ik herinner me nog dat ik in de kantine zat op een vorige werkplek en hij heel relaxed mij vertelde over hoe hij vroeg met pensioen zou gaan. Toen wilde hij me zelfs uitnodigen voor een interessant ondernemings-voorstel omdat ik toch wel slim overkwam. :unsure:

Beleefd "nee" gezegd indertijd omdat het louche klink en ik (gelijk zovelen hier waarschijnlijk) Last week tonight had gezien over MLM/pyramid-schemes.

De overburen hier.
Zie ik die vrouw volle gas achteruit rijden tegen haar poort rijden vanmorgen. Die was nog maar half open en die rijdt daar boenk tegen zonder haar spiegels te checken.
Sjans dat hare vent buiten de poort stond want anders kon die de kleine niet weg doen.
Nu heeft ze die poort dus over dat stopmechanisme geramd en krijgt ze die niet terug dicht.
Ze heeft al met de auto van de andere buren daar tegen geramd langs buiten om die daarover te duwen maar dat ging niet. Dan zag ik ze slepen met een metalen ketting, maar ze wist zelf niet zo goed wat ermee te doen precies.
En nu net zit ze te bellen met één of andere poortenexpert die Sheldon ofzoiets heet.

Benieuwd hoe dit gaat aflopen, entertaining is het alleszins wel!

De overburen hier.
Zie ik die vrouw volle gas achteruit rijden tegen haar poort rijden vanmorgen. Die was nog maar half open en die rijdt daar boenk tegen zonder haar spiegels te checken.
Sjans dat hare vent buiten de poort stond want anders kon die de kleine niet weg doen.
Nu heeft ze die poort dus over dat stopmechanisme geramd en krijgt ze die niet terug dicht.
Ze heeft al met de auto van de andere buren daar tegen geramd langs buiten om die daarover te duwen maar dat ging niet. Dan zag ik ze slepen met een metalen ketting, maar ze wist zelf niet zo goed wat ermee te doen precies.
En nu net zit ze te bellen met één of andere poortenexpert die Sheldon ofzoiets heet.

Benieuwd hoe dit gaat aflopen, entertaining is het alleszins wel!
Die op 't kerkhof steken nogal wat uit!

Ik heb Topgun 2 nog niet gezien, maar was echt fenomenaal. Had al ander filmpjes gezien, maar het geluid int echt is toch nog van een heel ander niveau. Ge voelt die gewoon voorbij komen.
Nochtans, de F35 moet het niet hebben van zijn manoeuvres. De focus ligt vooral op oorlogvoering op veel grotere afstanden, door payloads op grotere afstanden te lanceren, stealth capaciteiten, geavanceerde elektronica, etcetera. De vijand mag nooit dicht genoeg komen om te dogfighten. Als een F35 in een oorlogssituatie manoeuvres moet gaan uitvoeren dan is hij eigenlijk gefaald in zijn opzet.

Terug
Bovenaan