Je glimlach van vandaag

Geen idee waarom ze zich kapot schaamt. Je hebt het toch maar weer mooi voor elkaar :) Niemand doet er uiteindelijk verlies aan.
Tis nie hare stijl om zo iets te vragen. Allè zij noemt het bedelen :unsure:

Int hotel ook n kamerupgrade gekregen, ofwel hebben ze men mail toch gehad ofwel zijn ze vrijgevig hier.
(En gelukkig maar, dees kamer is al alles behalve wauw, geen idee dat de geboekte standaard kamer maar was dan)

Misschien beiden in een training van Anderlecht op de luchthaven aangekomen?
Ik zou nie durven. (Uiteraard wel een shirt van de Rode Duivels mee)

Eindelijk vier ledlampjes vervangen in de living die al lang aan het flikkeren waren. We zetten de hoofdverlichting zelden op, maar het is prutswerk om die te vervangen omdat je eerst de omkasting er in moet krijgen en dan die GU-10 lampjes erin moet liggen prutsen tot ze vastklikken. De bedrading kan ik helaas niet meer verder naar beneden krijgen, dus het is een kwestie van goed geluk.

Madam zal content zijn. Happy wife, happy life.

De volgmap van de zoon heeft een overzicht van wie op school werkt. Ik denk niet dat ik het ‘fout’ lees?

AD0-EB261-F1-FD-4-DDD-BB31-FB1603846691.jpg

Gratis cervela gescoord in het frituur dankzij fritkotactie :fingerguns_r:
Proficiat.

Zeggen jullie eigenlijk cervela, cervola of lookworst?

Edit:
Laat maar, Lemme was mij voor in een opzichtige, maar jammerlijk gefaalde poging tot milde forumdisruptie. Ik heb precies ook een lijn ingevoegd in uw quote, ja quoten enzo, ik ben daar geen held in op de phone.

Of een putcervela. Zal wss enkel gekend zijn bij de oudere forummers die uit het Limburgse komen.
Ik kan em pertang aanraden.

'Ook schrijft het Belgische dagblad dat de 'Windows-licentie van de computer al jaren was verlopen'. Verder staat er dat in Excel kolommen niet verbreed konden worden, klikken op de 'see more'-knop foutmeldingen voortbracht en de computer in zijn algemeenheid erg traag was. De bediende van justitie gaf liever geen gehoor aan een voorstel om de pc te rebooten; "de kans is groot dat de computer dan niet meer opstart".

BEGLIUM.

Proficiat.

Zeggen jullie eigenlijk cervela, cervola of lookworst?

Edit:
Laat maar, Lemme was mij voor in een opzichtige, maar jammerlijk gefaalde poging tot milde forumdisruptie. Ik heb precies ook een lijn ingevoegd in uw quote, ja quoten enzo, ik ben daar geen held in op de phone.
Ne cervela, ne cervela me loewek of ne loewekweust.

'Ook schrijft het Belgische dagblad dat de 'Windows-licentie van de computer al jaren was verlopen'. Verder staat er dat in Excel kolommen niet verbreed konden worden, klikken op de 'see more'-knop foutmeldingen voortbracht en de computer in zijn algemeenheid erg traag was. De bediende van justitie gaf liever geen gehoor aan een voorstel om de pc te rebooten; "de kans is groot dat de computer dan niet meer opstart".

BEGLIUM.

Ik ka mij zo al dat gesprek inbeelden in een bruine, stoffige ruimte zonder ramen, vol met kaften, met van die snerpende printers op de achtergrond die hun laatste brok toner zijn aan het ophoesten:

"Opnieuw opstarten? Goh da weet ik nie ze, of wij da kunnen doen. Da moet ik efkes navragen.
Ronny, weet gij of we die computer bij de balie opnieuw mogen heropstarten?"
"Best efkes bij de Michel gaan vragen, die heeft dat denk ik nog al eens gedaan"
"Ja ma de Michel is met ziekenverlof he."
"Ja dan weet ik het ook niet"
"Ja nee sorry meneer, maar die computer heropstarten dat kan ik echt niet zo maar doen. Enkel de Michel is daar voor bevoegd."

Terug
Bovenaan