Tonerider
Well-known member
ik kan dat niet eens uitspreken, laat staan maken. Gelukkig moet ik dat ook niet, want ik heb geen verlof meerVerlof start. Me zonet een lekke caipirinha gemaakt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan dat niet eens uitspreken, laat staan maken. Gelukkig moet ik dat ook niet, want ik heb geen verlof meerVerlof start. Me zonet een lekke caipirinha gemaakt![]()

Kaipeerienja.ik kan dat niet eens uitspreken, laat staan maken. Gelukkig moet ik dat ook niet, want ik heb geen verlof meer![]()
5 cl limoensap (vers geperst) + 5 cl water + 5 cl cacacha (suikerrietrum) + 3-4 cl sucre de canne.ik kan dat niet eens uitspreken, laat staan maken. Gelukkig moet ik dat ook niet, want ik heb geen verlof meer![]()
pfff, veel te veel werk, kzal wel ne witte martini drinken.5 cl limoensap (vers geperst) + 5 cl water + 5 cl cacacha (suikerrietrum) + 3-4 cl sucre de canne.
En dan veel ijs erbij
Dat is een cocktail die wegdrinkt als limonade. Maar dat valt wel wat tegen na enkele glazen...van limonade wordt je niet dronken
Alst niet in een Airfryer gemaakt kan worden moet ge het niet hebben precies?pfff, veel te veel werk, kzal wel ne witte martini drinken.
dat was de oude foreveralone Tonerider. De Tonerider met vriendin kookt regelmatig en eet zelfs meermaals per week vegetarisch. jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.Alst niet in een Airfryer gemaakt kan worden moet ge het niet hebben precies?
Hoeveel verlies je zo per minuut?Verlof start. Me zonet een lekke caipirinha gemaakt![]()
Hersencellen? Je weet dat drinken geen kwaad kan. Het is zoals op de prairie: de traagste antilopen worden gevangen door de jachtluipaarden, zodat de overblijvende antilopen steeds sneller en sterker worden.Hoeveel verlies je zo per minuut?
Neenee, uit je glas. Want je had een lekke caipirinha gemaakt.Hersencellen? Je weet dat drinken geen kwaad kan. Het is zoals op de prairie: de traagste antilopen worden gevangen door de jachtluipaarden, zodat de overblijvende antilopen steeds sneller en sterker worden.
Zo is dat ook met hersencellen.
En financieel verlies ik natuurlijk niets. Geen zelfstandige, wel werknemer. Met 50 dagen verlof. Per jaar. Ik neem die niet allemaal op, zal eerder 40 dagen zijn dat ik effectief neem.
Cachaça: welke Pítu, 51cacacha (suikerrietrum)
Gelukkig is cachaça een Portugees wordt en een Braziliaanse drank, ge kunt perfect meedoen.Maar ik hou het simpel: eten of drinken dat met caca begint en franse woorden bevat daar doe ik niet aan mee.
Is dat iets met bonen?Allez, behalve vol-au-vent want vlucht-naar-de-wind klinkt maar raar als maaltijd.
caipiroskaCachaça: welke Pítu, 51
Gelukkig is cachaça een Portugees wordt en een Braziliaanse drank, ge kunt perfect meedoen.
Bijkomend zijn er ook nog mogelijkheden om de cachaca te vervangen met wodka.

Voor de luie alcoholisten onder ons: Negroni's makenpfff, veel te veel werk, kzal wel ne witte martini drinken.

Of gewoon iets open trekken dat ge niet moet mengenVoor de luie alcoholisten onder ons: Negroni's maken![]()