Je glimlach van vandaag

Het is nochtans op jouw instructies gebeurd.
Bij deze weet ik welke rol ik moet spelen op dit forum.
Ge zijt al lang bezig!

Ik, met mijn loon dat onder de mediaan ligt. Zoals ik het al in een eerder topic uitlegde: al die investeringen zijn betaalbaar. Als je iets kleiner wilt wonen. Misschien zelfs in een rijhuis, en dicht bij je werk zodat die elektrische auto een elektrische fiets kan zijn. Maar dan komen we weer eerder in de discussie over de luxeverslaafde Belg die liever een SUV, wellnessweekendjes en een reis naar Cancun koopt dan zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen.

En nu hop, voort doen, of ge moet vanavond weer al uw KPI's inhalen!

Voorlopig nog aan het stressen omdat ik dit niet gewoon ben en onbekende situaties voor veel stress zorgen, maar gisteren en vandaag de camera voor autokeuring goed in de gaten aan het houden en zonder afspraak het risico genomen toch langs te komen...

Maar het lijkt erop dat ik nu al 3 auto's die wél een afspraak hadden, aan het voorbijsteken ben! 💪
(Rij met en rij zonder met elk zijn mechaniciens, dus de snelste rij kunnen nemen. 🥳)

Wiki says:
Begin jaren 1990 raakt bekend dat András Pándy een zestal mensen zou hebben opgelost met een vrij in de handel verkrijgbare ontstopper, DeStop. Na een eerste test werd dit ontkracht: de ontstopper was niet krachtig genoeg om menselijk vlees op te lossen. Naderhand bleek dat de samenstelling van de ontstopper veranderd was; de samenstelling zoals gebruikt door Pándy was wél krachtig genoeg.[2]
Is wel voornamelijk NaOH of KOH dacht ik.

Voorlopig nog aan het stressen omdat ik dit niet gewoon ben en onbekende situaties voor veel stress zorgen, maar gisteren en vandaag de camera voor autokeuring goed in de gaten aan het houden en zonder afspraak het risico genomen toch langs te komen...

Maar het lijkt erop dat ik nu al 3 auto's die wél een afspraak hadden, aan het voorbijsteken ben! 💪
(Rij met en rij zonder met elk zijn mechaniciens, dus de snelste rij kunnen nemen. 🥳)
Laatste keer dat ik op afspraak ging, afspraak om 1u, ik kwam toe om 12.55u, stond er ene voor mij met een afspraak om half 2. Die heeft me dan nog voorgelaten. Rare mensen soms.

Ik heb wat langer moeten wachten omdat ze 2 mensen mét afspraak ertussen hebben genomen. Alle 2 vlak voor mij. 😭
Kak voor mij, maar perfect verstaanbaar natuurlijk.

Helaas een rode kaart, 1 wiel afgekeurd, mag ik er NOG eens aan meedoen! 😭

Meh, mijn inziens mag er bij dergelijke vaste members gerust wat losser gewerkt worden. Hij kon inderdaad soms vrij extreem uithalen, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt iets zien posten dat perm-ban waard is. Vaak zat er toch ergens ook een deel van waarheid in zijn posts, ook al stelde hij het allemaal nogal vaak theatraal voor.
Hoezeer ik het jammer vind voor de animo op het forum (geef toe, als mac begon te ranten wist je sowieso dat er ambiance in de keet ging komen, zelfs al begon uw maag te keren van wat er uit kwam) heeft hij het toch enkel en alleen aan zichzelf te danken he, imo zijn de regels voor iedereen gelijk en als hij na al die strafpunten en bans nog altijd weigerde om zich toch wat in te houden dan geef ik de forumleiding toch gelijk als ze de vooraf gekende regels volgen. Wel jammer dan dat we op zo'n korte tijd enkele forumleden die soms wel de boel wat "opvrolijkten" moeten gaan missen. Maar vroeg of laat staat wel iemand anders op natuurlijk.

Hoezeer ik het jammer vind voor de animo op het forum (geef toe, als mac begon te ranten wist je sowieso dat er ambiance in de keet ging komen, zelfs al begon uw maag te keren van wat er uit kwam) heeft hij het toch enkel en alleen aan zichzelf te danken he, imo zijn de regels voor iedereen gelijk en als hij na al die strafpunten en bans nog altijd weigerde om zich toch wat in te houden dan geef ik de forumleiding toch gelijk als ze de vooraf gekende regels volgen. Wel jammer dan dat we op zo'n korte tijd enkele forumleden die soms wel de boel wat "opvrolijkten" moeten gaan missen. Maar vroeg of laat staat wel iemand anders op natuurlijk.
Lammeken zal het niet zijn alleszins :unsure:

Terug
Bovenaan