Aach, zo te zien zijn er al gegadigden om in de ontstane leemte te springen.
Bekijk bijlage 12559
Bekijk bijlage 12559
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is hier precies iets gebeurd?
Er is ene die een beetje harder reageerde, voor de rest was het toch een beschaafde discussie?De Beyond Gesjes zijn aan het rellen tegen het bestuur over de permanente ban van Mac.
Er is ene die een beetje harder reageerde, voor de rest was het toch een beschaafde discussie?

Ik denk niet dat ik veel akkoord ben gegaanWe hebben mac verschillende keren proberen sturen om zijn verhitte manier van in discussie gaan wat te milderen, maar jammer genoeg werd daar niet naar geluisterd. Wij hebben dezelfde bedenking gehad als jullie, het was een poster die we er graag bij hadden omdat hij durfde tegengas bieden in threads die anders heel eenzijdig konden verlopen, maar als keer op keer andere threads worden gekaapt om hetzelfde stokpaardje af te steken en zo de discussies steeds in dezelfde tunnel belanden, dan willen we daar wel iets aan doen. Ook de agressieve manier van reageren op andere posters wouden we niet zomaar laten passeren.
We zouden nu ook niet willen dat er na de permban van mac zaken worden gezegd over hem waar hij zichzelf niet meer op kan verdedigen, dus daarom wil ik even benadrukken dat mac naar de moderatie toe wel steeds de juiste kanalen heeft gebruikt en niet publiekelijk tekeer is gegaan tegen ons. Dezelfde lijn willen we dan ook voor hem doortrekken en dus afsluiten met dat we ook wouden dat het anders was verlopen, maar de regels ombuigen voor 1 user is een weg die we niet wouden inslaan om het wel zo eerlijk en consequent mogelijk te houden voor de bredere user base die ook niet met hetzelfde postgedrag zouden weg blijven komen.
Dat zou wel mogelijk zijn precies.Blijkbaar is al geen mogelijkheid om je account of al je berichten te verwijderen/anonimiseren. Hoe zit dat?
Dit is terug te vinden in de privacy policy.Blijkbaar is al geen mogelijkheid om je account of al je berichten te verwijderen/anonimiseren. Hoe zit dat?

www.instagram.com
euh....Het is steeds mogelijk ook posts van moderators te reporten. Dus ierdereen is wel degelijk gelijk voor de wet.
Putin kan ook gearresteerd worden hoor.euh....
*kuch* homebrew *kuch*Net even bezig gehouden met de Wii.
Gisteren deze gratis kunnen scoren via FB marketplace.
Nu weten we ook wat de nieuwe functie van @Tomski Is, hij is reclamemaker geworden.In de gemeente Ham gespot zostraks.
![]()
Haha, ik dacht 'oud nieuws, dat heb ik al ergens gezien'.In de gemeente Ham gespot zostraks.
![]()