Je glimlach van vandaag

Het is een permanente forumvakantie. En jouw bedenking hebben wij ook gemaakt, maar het is niet anders.
Meh, mijn inziens mag er bij dergelijke vaste members gerust wat losser gewerkt worden. Hij kon inderdaad soms vrij extreem uithalen, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt iets zien posten dat perm-ban waard is. Vaak zat er toch ergens ook een deel van waarheid in zijn posts, ook al stelde hij het allemaal nogal vaak theatraal voor.

Meh, mijn inziens mag er bij dergelijke vaste members gerust wat losser gewerkt worden. Hij kon inderdaad soms vrij extreem uithalen, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt iets zien posten dat perm-ban waard is. Vaak zat er toch ergens ook een deel van waarheid in zijn posts, ook al stelde hij het allemaal nogal vaak theatraal voor.
Ik volg je deels, maar anderzijds zou je zo wel de deur openzetten voor een behandeling à la tête du client natuurlijk. Uiteindelijk is het iemand die ondanks (veel?) waarschuwingen toch gewoon verder bleef doen. Ergens had het ook een zekere tragiek, want dat klonk velen nogal in de oren als een ticket naar een burn-out denk ik.

Ik volg je deels, maar anderzijds zou je zo wel de deur openzetten voor een behandeling à la tête du client natuurlijk. Uiteindelijk is het iemand die ondanks (veel?) waarschuwingen toch gewoon verder bleef doen. Ergens had het ook een zekere tragiek, want dat klonk velen nogal in de oren als een ticket naar een burn-out denk ik.

Even aan toevoegen dat hij de ban heeft gekregen door een opeenstapeling van punten, niet door 1 bepaalde post.

Ik wou geen discussie starten daarover, gewoon inlichten. Ik kan wel zeggen dat wij ook die bedenking hadden en op sommige manieren heel wat losser zijn geweest, maar als het het systeem van regels en punten gaat ondermijnen, moeten we voor dat laatste kiezen.

Mee eens dat er nooit iets was dat een insta-perm waardig was, maar je kunt maar zoveel kansen geven tot het uiteindelijk onhoudbaar wordt. En oneerlijk tegenover de rest.

Moesten members toegang hebben tot hun strafblad, had het nooit gebeurd! :unsure:

Deze heeft anders ook zijn best gedaan... op een uur of 7 met 18 berichten een (perm?)ban. Sterk. :wtf:

Of het was een dubbelaccount natuurlijk.

Wel jammer voor het forum, iemand die water in wijn kan doen veranderen zo maar bannen. Enfin, er is nu wel een watertekort, maar bij een BG barbecue zouden we ook genoeg hebben aan twee broden en vijf vissen voor alle leden...

Het is nochtans op jouw instructies gebeurd.
Bij deze weet ik welke rol ik moet spelen op dit forum.

Maar even serieus, wel jammer. Vanzelfsprekend ging ik vaak akkoord met hem, al was het met zijn stijl natuurlijk maar een kwestie van tijd.

Terug
Bovenaan