Je glimlach van vandaag

ik kan dat niet eens uitspreken, laat staan maken. Gelukkig moet ik dat ook niet, want ik heb geen verlof meer :unsure:
5 cl limoensap (vers geperst) + 5 cl water + 5 cl cacacha (suikerrietrum) + 3-4 cl sucre de canne.
En dan veel ijs erbij

Dat is een cocktail die wegdrinkt als limonade. Maar dat valt wel wat tegen na enkele glazen...van limonade wordt je niet dronken

5 cl limoensap (vers geperst) + 5 cl water + 5 cl cacacha (suikerrietrum) + 3-4 cl sucre de canne.
En dan veel ijs erbij

Dat is een cocktail die wegdrinkt als limonade. Maar dat valt wel wat tegen na enkele glazen...van limonade wordt je niet dronken
pfff, veel te veel werk, kzal wel ne witte martini drinken.

Alst niet in een Airfryer gemaakt kan worden moet ge het niet hebben precies?
dat was de oude foreveralone Tonerider. De Tonerider met vriendin kookt regelmatig en eet zelfs meermaals per week vegetarisch. jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maar ik hou het simpel: eten of drinken dat met caca begint en franse woorden bevat daar doe ik niet aan mee. Allez, behalve vol-au-vent want vlucht-naar-de-wind klinkt maar raar als maaltijd.

Hoeveel verlies je zo per minuut?
Hersencellen? Je weet dat drinken geen kwaad kan. Het is zoals op de prairie: de traagste antilopen worden gevangen door de jachtluipaarden, zodat de overblijvende antilopen steeds sneller en sterker worden.
Zo is dat ook met hersencellen.

En financieel verlies ik natuurlijk niets. Geen zelfstandige, wel werknemer. Met 50 dagen verlof. Per jaar. Ik neem die niet allemaal op, zal eerder 40 dagen zijn dat ik effectief neem.

Hersencellen? Je weet dat drinken geen kwaad kan. Het is zoals op de prairie: de traagste antilopen worden gevangen door de jachtluipaarden, zodat de overblijvende antilopen steeds sneller en sterker worden.
Zo is dat ook met hersencellen.

En financieel verlies ik natuurlijk niets. Geen zelfstandige, wel werknemer. Met 50 dagen verlof. Per jaar. Ik neem die niet allemaal op, zal eerder 40 dagen zijn dat ik effectief neem.
Neenee, uit je glas. Want je had een lekke caipirinha gemaakt.

Kom je aan op t werk geen werkende mail geen teams geen ... .

Ja dat is al sinds woensdag ze zijn er mee bezig t schijnt.

Ambtenaren een bijzonder ras :love: .

..
IMG-20220822-WA0001.jpg

Terug
Bovenaan