Je glimlach van vandaag

Ik mis nog altijd die kaassaus en pepers uit de kinepolis van rond de eeuwwisseling :( spijtig dat ze daar ooit mee gestopt zijn.

damn ik klink oud als ik de eeuwwisseling er moet bijhalen 🥲

Ik kan eigenlijk kop noch staart aan uw posts krijgen. 1/3e vind ik hilarisch, 1/3e neutraal, en 1/3e denk ik "huh? waarom is die nu op haar paard gekropen?".
Duseuh, ik weet niet niet 🤷‍♂️. Zit gij stieken met 2 personen achter 1 account?
Ge zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon) 🤷‍♀️
(Stiekem hou ik ook wel gewoon van een droge aflevering maar ik zal er mij moeten over zetten :v)

Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). En dat tegengas geven is bij momenten wel echt nodig imo. Maar dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.

Onze poetsman die heel zijn seksleven en de daarbij horende problematiek aan mijn vrouw zit te expliceren. "Wij zijn toch goeie vrienden. U kan ik da vertellen". De vorige poetsvrouw vertelde ook over mannen die tijdens haar werk wilden betalen gewoon om naast haar te mogen liggen (kleren aan uiteraard, want daar beneden werkt het toch niet meer) :ROFLMAO:

Ge zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon) 🤷‍♀️
(Stiekem hou ik ook wel gewoon van een droge aflevering maar ik zal er mij moeten over zetten :v)

Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). Dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.
Bummer 😒

Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). En dat tegengas geven is bij momenten wel echt nodig imo. Maar dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.
Ah good to know, noted !
En indeed, bij 1/3e denk ik effectief "triggered" :ROFLMAO:.

Ik mis nog altijd die kaassaus en pepers uit de kinepolis van rond de eeuwwisseling :( spijtig dat ze daar ooit mee gestopt zijn.

Euhm dat is er nog gewoon hoor ... toch in elke Kinepolis waar ik kom, Leuven, Brussel, Antwerpen en Kortrijk. Ge moet wel zelf de peperkes in een apart zakske pakken (soms aan de kassa).

Over de eeuwwisseling gesproken. Wat een ontgoocheling was dat zeg.. Ik weet nog dat ik op die fuif aan het wachten was omdat om 0.00u mss alle computers in heel de wereld gingen plat vallen.

Niks, maar dan ook niks is er gebeurd!

Ah good to know, noted !
En indeed, bij 1/3e denk ik effectief "triggered" :ROFLMAO:.

Euhm dat is er nog gewoon hoor ... toch in elke Kinepolis waar ik kom, Leuven, Brussel, Antwerpen en Kortrijk. Ge moet wel zelf de peperkes in een apart zakske pakken (soms aan de kassa).
Ik ben niet meer geweest toen ze dat afschaften. #principieel

Als ik tegengas geef op een bepaald topic zit ik soms te hopen dat ge online zijt to back me up 😂

Binnen exact 2 weken is de bevallingsdatum van mijn nicht. Ik ben de meter van het kindje en ik kijk er naar uit om haar te ontmoeten. Stiekem denk ik dat het al voor volgende week gaat zijn en ze maart niet meer gaat halen. 😛

Terug
Bovenaan