Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon)Ik kan eigenlijk kop noch staart aan uw posts krijgen. 1/3e vind ik hilarisch, 1/3e neutraal, en 1/3e denk ik "huh? waarom is die nu op haar paard gekropen?".
Duseuh, ik weet niet niet. Zit gij stieken met 2 personen achter 1 account?

BummerGe zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon)
(Stiekem hou ik ook wel gewoon van een droge aflevering maar ik zal er mij moeten over zetten :v)
Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). Dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.

Ah good to know, noted !Ge zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon)
(Stiekem hou ik ook wel gewoon van een droge aflevering maar ik zal er mij moeten over zetten :v)
Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). En dat tegengas geven is bij momenten wel echt nodig imo. Maar dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.
.Euhm dat is er nog gewoon hoor ... toch in elke Kinepolis waar ik kom, Leuven, Brussel, Antwerpen en Kortrijk. Ge moet wel zelf de peperkes in een apart zakske pakken (soms aan de kassa).Ik mis nog altijd die kaassaus en pepers uit de kinepolis van rond de eeuwwisselingspijtig dat ze daar ooit mee gestopt zijn.
damn ik klink oud als ik de eeuwwisseling er moet bijhalen![]()
Ik mis nog altijd die kaassaus en pepers uit de kinepolis van rond de eeuwwisselingspijtig dat ze daar ooit mee gestopt zijn.
Ik ben niet meer geweest toen ze dat afschaften. #principieelAh good to know, noted !
En indeed, bij 1/3e denk ik effectief "triggered".
Euhm dat is er nog gewoon hoor ... toch in elke Kinepolis waar ik kom, Leuven, Brussel, Antwerpen en Kortrijk. Ge moet wel zelf de peperkes in een apart zakske pakken (soms aan de kassa).
Kunt dat altijd suggesteren eh... Meer info?Ik mis nog altijd die kaassaus en pepers uit de kinepolis van rond de eeuwwisselingspijtig dat ze daar ooit mee gestopt zijn.
Als ik tegengas geef op een bepaald topic zit ik soms te hopen dat ge online zijt to back me upGe zijt niet de eerste die mij dat zegt. Ik beloof altijd beterschap door meer smileys te gaan gebruiken maar hier opt forum ben ik ze echt nog niet gewend (en is het ook heel ongemakkelijk om toe te voegen op de telefoon)
Zo snel zit ik trouwens niet op mijn paard maar bij bepaalde onderwerpen zal ik het niet laten om te reageren en wat tegengas te geven (al dan niet ludiek of sarcastisch). En dat tegengas geven is bij momenten wel echt nodig imo. Maar dat betekent niet dat ik hier 'triggered' zit hé.

Maar ... ze hebben dat dus niet afgeschaft. Dus ik ben nogal confused over welke principes ge het hebt.Ik ben niet meer geweest toen ze dat afschaften. #principieel

Nu krijgt ge toch die kaassaus in een potje? Vroeger kapte ze die warm over uw nacho's. Heelijk was dat.Maar ... ze hebben dat dus niet afgeschaft. Dus ik ben nogal confused over welke principes ge het hebt.![]()
Dit dus. Warme en dan een flinke schep groene pepers over. Genieten.Nu krijgt ge toch die kaassaus in een potje? Vroeger kapte ze die warm over uw nacho's. Heelijk was dat.
Ze zijn daar in den tijd wel mee gestopt met die warme kaassaus voor uw nachos te kappen.Maar ... ze hebben dat dus niet afgeschaft. Dus ik ben nogal confused over welke principes ge het hebt.![]()
Ah yes, dat wel indeed.Nu krijgt ge toch die kaassaus in een potje? Vroeger kapte ze die warm over uw nacho's. Heelijk was dat.
Aha daarmee dat de vloer altijd zo plakte in de cinema!!Ze zijn daar in den tijd wel mee gestopt met die warme kaassaus voor uw nachos te kappen.

Ah yes, dat wel indeed.
Aha daarmee dat de vloer altijd zo plakte in de cinema!!![]()
Zijn vorige was cooler! The Charismatic voice@Tonerider Ik ben zeer goedkeurend over uw nieuwe avatar, Bill Murray ow yeah. Jammer dat ik hem niet mag kopiëren
.

Ge loopt achter, dat is al 3 avatars geleden ofzo. Wel bij de les blijven eh SavatarZijn vorige was cooler! The Charismatic voice![]()