Je glimlach van vandaag

pol van de velde - 56 minuten geleden

Is er al een vraag gesteld waarom de regering de vaccinaties moedwillig op de lange baan schuift en de bevolking wijs maakt dat het aan de leveringen ligt, waarom de kleinhandel weg moet en een deel van de horeca ook?
Frans Peeters - 60 minuten geleden

Ben over 14dagen bloed gaan laten testen op anti-stoffen en dat ging niet omdat ik geen corona had, dus als je een vaccin neemt krijg je corona willen of niet ben ik zo niet besmettelijk voor anderen ?
Annie Vancauteren - 3 uur geleden

Vaccinaties kunnen epidemieën veroorzaken zoals met de Spaanse griep.

hln comments blijven puur goud. En je weet dat het echte mensen zijn die echt zo denken, want er zijn te veel van dat soort comments om enkel getroll te zijn.

hln comments blijven puur goud. En je weet dat het echte mensen zijn die echt zo denken, want er zijn te veel van dat soort comments om enkel getroll te zijn.
Pol, Frans en Annie geven de indruk dat ze wat beter hadden moeten opletten op school. Maja, toen was je nog maar schoolplichtig tot je 14e natuurlijk.

Pol, Frans en Annie geven de indruk dat ze wat beter hadden moeten opletten op school. Maja, toen was je nog maar schoolplichtig tot je 14e natuurlijk.
Ik heb leeftijdsgenoten (30-40j) die ook zo denken en onzin op Facebook posten.
Dat waren nooit de grootste lichten, maar nu ook niet dom. Wel al jaren anti-overheid, conservatief,..

Ik vind zo'n reacties echt om te blijten. Ik vind van mezelf nu niet dat ik een intelligent persoon ben, maar een uurke op zo'n rioolwebsite snuffelen en ik voel me plots kandidaat voor mensa (in contrast met wat ik lees dan he. hmm hmm).

Je mag dat grappig vinden, ik vind het persoonlijk vrij erg en treurig dat er effectief zo'n mensen rondhossen. En dan nog niet zo een kleine groep eigenlijk...

Ik vind zo'n reacties echt om te blijten. Ik vind van mezelf nu niet dat ik een intelligent persoon ben, maar een uurke op zo'n rioolwebsite snuffelen en ik voel me plots kandidaat voor mensa (in contrast met wat ik lees dan he. hmm hmm).

Je mag dat grappig vinden, ik vind het persoonlijk vrij erg en treurig dat er effectief zo'n mensen rondhossen. En dan nog niet zo een kleine groep eigenlijk...
Lol, same here, ik weet dat ik een gemiddeld iq heb, maar zo'n mensen (of de 'ik ken mn rechten mensen') doen me alle vertrouwen in de mensheid verliezen.

Ik weet dat het gevaarlijk kan zijn, maar ik heb toch eens goed moeten lachen met al die hollanders die door het ijs zakten tijdens het schaatsen.

Hoe dom zijn al die mensen in dat eerste filmpje trouwens, ge ziet dat ijs constant barsten, en toch blijven verder doen 😅

Domme Nederlanders zakken door het ijs, part 2
(check vooral die dude in zijn onderbroek vanaf 01:00)

Lol, same here, ik weet dat ik een gemiddeld iq heb, maar zo'n mensen (of de 'ik ken mn rechten mensen') doen me alle vertrouwen in de mensheid verliezen.
Ik zeg wel eens dat de gemiddelde Belg niet echt verstandig lijkt wanneer ik zie hoe we ons gedragen. En dat ongeveer de helft van de mensen nog minder verstandig is.

Ik weet dat de gemiddelde appartementsbewoner in mijn gebouw niet verstandig is aangezien de hele week door er vuilniszakken aan de ingang worden geplaatst en reclamefolders in onze postbussen op de grond worden geslingerd. Er zijn 2 (!) dagen waarop afval wordt afgehaald in Brussel.

Mijn glimlach daarentegen is de buurman die het pand verlaten heeft waardoor ik dus niet meer naar zijn telefonische tirades om 23 u moet aanhoren. Zijn vocabulaire strekte zich tot uit tot fils de pute en bordel. Good riddance.

Ik weet dat de gemiddelde appartementsbewoner in mijn gebouw niet verstandig is aangezien het hele weekend door er vuilniszakken aan de ingang worden geplaatst en reclamefolders in onze postbussen op de grond worden geslingerd. Tja, Brussel zeker.

Mijn glimlach daarentegen is de buurman het pand verlaten heeft waardoor ik dus niet meer naar zijn telefonische tirades om 23 u moet aanhoren.
Niks met Brussel te maken. Ik ben ook opgegroeid in een appartement en dat was daar ook zo.

Ik weet dat de gemiddelde appartementsbewoner in mijn gebouw niet verstandig is aangezien de hele week door er vuilniszakken aan de ingang worden geplaatst en reclamefolders in onze postbussen op de grond worden geslingerd. Er zijn 2 (!) dagen waarop afval wordt afgehaald in Brussel.

Mijn glimlach daarentegen is de buurman die het pand verlaten heeft waardoor ik dus niet meer naar zijn telefonische tirades om 23 u moet aanhoren. Zijn vocabulaire strekte zich tot uit tot fils de pute en bordel. Good riddance.
@kay-gell inhuren als syndicus, het zal daar rap in orde zijn.

Alsof er nog niet genoeg herhalingen waren op de reguliere zenders, krijgen we nu zelfs een zender speciaal voor herhalingen
rofl.gif

Alsof er nog niet genoeg herhalingen waren op de reguliere zenders, krijgen we nu zelfs een zender speciaal voor herhalingen

Dank u wel om mij te de
rofl.gif
smiley te laten zien, mits wat extra werk.
@hate4recipe de speeltijd is weer eens gedaan in dat topic.

Laatst bewerkt door een moderator:
rofl.gif

Geen sprake van De Familie Backeljau?
Onnoezel Mannekes daar bij de VTM

Terug
Bovenaan