Je glimlach van vandaag

Coronacontrole binnen gevallen op het werk voor de 3de keer. Als het nu nog altijd geen probleem is dan zijn die controles officieel 1 grote grap.

Alsof er nog niet genoeg herhalingen waren op de reguliere zenders, krijgen we nu zelfs een zender speciaal voor herhalingen
rofl.gif

Mja, we hebben dat ook in het radiolandschap hé (Nostalgie). Dus waarom zou dat niet op een apart kanaal kunnen. Afhankelijk wat daar te zien valt, denk ik wel dat de oudere generatie dat misschien interessanter gaat vinden dan wat er tegenwoordig op de buis komt.
En die oudere generatie (de meerderheid hé ;)) is nog niet echt weg met streaming hé. Uiteindelijk is die oudere generatie nog echt het verdienmodel van de huidige zenders. Ik betwijfel dat er veel van mijn en de jongere generatie zijn die effectief nog naar vtm, vrt of 1 van die andere zenders kijken?

Ik ook, maar ik ben te lui om die op zolder te gaan zoeken. :(
Ik ga die van mij dit weekend eens rippen en op m’n NAS zetten. Want die dvd’s zelf steken ook al jaren in de kast.

Wel jammer dat ik ze ooit uitgeleend heb en sindsdien ben ik 1 schijf van seizoen 4 kwijt :(

Mja, we hebben dat ook in het radiolandschap hé (Nostalgie). Dus waarom zou dat niet op een apart kanaal kunnen. Afhankelijk wat daar te zien valt, denk ik wel dat de oudere generatie dat misschien interessanter gaat vinden dan wat er tegenwoordig op de buis komt.
En die oudere generatie (de meerderheid hé ;)) is nog niet echt weg met streaming hé. Uiteindelijk is die oudere generatie nog echt het verdienmodel van de huidige zenders. Ik betwijfel dat er veel van mijn en de jongere generatie zijn die effectief nog naar vtm, vrt of 1 van die andere zenders kijken?
Is het doelpubliek niet eerder 30-50jaar? Dat is voor mij niet "die oudere generatie die nog niet echt weg is met streaming".
Ik weet dus ook niet of het echt een succes zal zijn.

Vroeger was dat redelijk simpel

één =1
canvas = 2
vtm = 3
en dan had je vier op 4
vijf op 5, daarna kwam Q2, dat moest schuiven toen Zes er kwam

maar nu met VTM 2,3,4 en Zeven erbij te komen... I need a second tv :(

Ik zie elke dag hier op de zijkant bij "Latest posts" dat er in de "Metaaldraad" wordt gepost. En elke keer denk ik een paar seconden lang "goh die kleine vraagjesthread over metalen draad heeft toch goed te doen, gek".

Een kameraad zijn vriendin die een single heeft gemaakt met Buscemi en ze is nog ne huge MJ fan ook. Niet direct mijne muziek maar toch sjiek 😁

Terug
Bovenaan