Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ik zou graag Team Spirit nog eens zien. Precies nergens nog te vinden 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook niet op streamz?Ik zou graag Team Spirit nog eens zien. Precies nergens nog te vinden![]()
Ik heb de dvd-boxGeen sprake van De Familie Backeljau?
Onnoezel Mannekes daar bij de VTM

Mja, we hebben dat ook in het radiolandschap hé (Nostalgie). Dus waarom zou dat niet op een apart kanaal kunnen. Afhankelijk wat daar te zien valt, denk ik wel dat de oudere generatie dat misschien interessanter gaat vinden dan wat er tegenwoordig op de buis komt.Alsof er nog niet genoeg herhalingen waren op de reguliere zenders, krijgen we nu zelfs een zender speciaal voor herhalingen![]()
![]()
Van ‘Nonkel Jef’ tot ‘SOS Piet’: CAZ 2 wordt VTM GOLD en brengt de grootste VTM-klassiekers
CAZ 2 zal er voortaan een beetje anders uitzien. Vanaf maandag 1 maart 2021 krijgt de zender niet alleen een nieuwe naam, maar ook een nieuwe look. CAZ 2 verandert namelijk in VTM GOLD, een zender waar je terecht kan voor alle ‘golden oldies’ uit de rijke VTM-geschiedenis. Het gaat trouwens om...www.hln.be
) is nog niet echt weg met streaming hé. Uiteindelijk is die oudere generatie nog echt het verdienmodel van de huidige zenders. Ik betwijfel dat er veel van mijn en de jongere generatie zijn die effectief nog naar vtm, vrt of 1 van die andere zenders kijken?Ik ook, maar ik ben te lui om die op zolder te gaan zoeken.Ik heb de dvd-box![]()

Ik ga die van mij dit weekend eens rippen en op m’n NAS zetten. Want die dvd’s zelf steken ook al jaren in de kast.Ik ook, maar ik ben te lui om die op zolder te gaan zoeken.![]()

Is het doelpubliek niet eerder 30-50jaar? Dat is voor mij niet "die oudere generatie die nog niet echt weg is met streaming".Mja, we hebben dat ook in het radiolandschap hé (Nostalgie). Dus waarom zou dat niet op een apart kanaal kunnen. Afhankelijk wat daar te zien valt, denk ik wel dat de oudere generatie dat misschien interessanter gaat vinden dan wat er tegenwoordig op de buis komt.
En die oudere generatie (de meerderheid hé) is nog niet echt weg met streaming hé. Uiteindelijk is die oudere generatie nog echt het verdienmodel van de huidige zenders. Ik betwijfel dat er veel van mijn en de jongere generatie zijn die effectief nog naar vtm, vrt of 1 van die andere zenders kijken?
Hier daarjuist ook ene met ne pak frieten de lift zien inlopen op de bureau, jaloers :'(Een goed dampend pak friet gaan halen.Smakelijk mensen!
Staat op Streamz mocht je dat hebben.Geen sprake van De Familie Backeljau?
Onnoezel Mannekes daar bij de VTM
In iets dat op HD kwaliteit lijkt of net als bij Willy's en Marjetten in beeldkwaliteit die lijkt alsof ze het letterlijk van een vhs tape hebben geript?Staat op Streamz mocht je dat hebben.
"Oh ja smash em!"Ik zou graag Team Spirit nog eens zien. Precies nergens nog te vinden![]()

Afaik niet. Straks eens kijkenOok niet op streamz?
Lijkt mij goede kwaliteit.In iets dat op HD kwaliteit lijkt of net als bij Willy's en Marjetten in beeldkwaliteit die lijkt alsof ze het letterlijk van een vhs tape hebben geript?
Met dank aan @Loser!Ik zie elke dag hier op de zijkant bij "Latest posts" dat er in de "Metaaldraad" wordt gepost. En elke keer denk ik een paar seconden lang "goh die kleine vraagjesthread over metalen draad heeft toch goed te doen, gek".