Je glimlach van vandaag

I know...
Ik hoop dat het iemand deftig is, maar kan even goed tegenvallen.

Ik zie het meer als: beter een kans dan geen kans. ;)
Ik heb er 2 gehad, beide hadden + en - kanten.
Als je geen mirakel verwacht, komt dat goed. Wat voor mij "moest", was de beneden dweilen en bed Verschonen. Ik haat dat 😣
De eerste verzette nooit een meubelstuk, stofzuigde nooit onder bed,....
De tweede poetste nooit een toilet en vroeg regelmatig of ze ramen moest poetsen (liet ze wel vol strepen achter) of strijken (een half uur voor 10 stuks nodig) dus is het aan jou of je dat erg vindt of niet.

Nee eerst was ik geen fan van je mening over een bepaald onderwerp. Maar je reageert zo op alles waardoor ik nu een sexy strenge non voor me zie.
Allé dan, maar ge gaat wel achteraan de rij moeten aanschuiven.

19c335e989b192dc7871bb3fb2ed0b55.jpg

@Tha_nOn Non... voel je je u soms zo hier opt forum?
giphy.gif
Nee, dat valt wel goed mee. Ik denk dat de meeste op basis van mijn posts denken dat er met mij niets plezant aan te vangen valt 🤷‍♀️.

Of ze staan gewoon stijf van de schrik dat kan ook 😏

(En daarnaast, in de meeste discussies en voor de meeste mensen maakt het geslacht van de poster gelukkig niets uit)

Nee, dat valt wel goed mee. Ik denk dat de meeste op basis van mijn posts denken dat er met mij niets plezant aan te vangen valt 🤷‍♀️.

Of ze staan gewoon stijf van de schrik dat kan ook 😏
Ik kan eigenlijk kop noch staart aan uw posts krijgen. 1/3e vind ik hilarisch, 1/3e neutraal, en 1/3e denk ik "huh? waarom is die nu op haar paard gekropen?".
Duseuh, ik weet niet niet 🤷‍♂️. Zit gij stieken met 2 personen achter 1 account?

Was waarschijnlijk nog op 9Lives.
In essentie: naschoolse opvang is niet sowieso een slechte zaak.

Ik heb er 2 gehad, beide hadden + en - kanten.
Als je geen mirakel verwacht, komt dat goed. Wat voor mij "moest", was de beneden dweilen en bed Verschonen. Ik haat dat 😣
De eerste verzette nooit een meubelstuk, stofzuigde nooit onder bed,....
De tweede poetste nooit een toilet en vroeg regelmatig of ze ramen moest poetsen (liet ze wel vol strepen achter) of strijken (een half uur voor 10 stuks nodig) dus is het aan jou of je dat erg vindt of niet.
Nee hoor, mirakels hoeven echt niet. Gewoon zien dat het semi-proper is met 4u/week.

We hebben vroeger ook één iemand gehad, die is meer dan een jaar elke week gekomen.
In het begin ging dat goed, op het einde kon ik wat er gedaan was makkelijk zelf doen op een uur goed doorwerken.
(Kon wel ENORM goed lampjes hangen in een kerstboom, daarvoor wel spijt dat die niet meer komt... 😅 )

Tklinkt mss dwaas maar I LOVE DORITO'S DIP! One in a while ^^
Nergens meer te krijgen, behalllveeeeeeeee.......in de rekken wereld keuken Carrefour onlangs terug ontdekt.
Je kan zeggen wat je wil (behalve vers & home made) maar er is niks beters als dip dan dat voor mij persoonlijk ;)
MEGA FIND! Ik koop ze dan ook allemaal op als ik ze zie liggen.

Om eerlijk te zijn: zelfs eens besteld in UK omdat hier totaal niet te vinden was >_>

Tklinkt mss dwaas maar I LOVE DORITO'S DIP! One in a while ^^
Nergens meer te krijgen, behalllveeeeeeeee.......in de rekken wereld keuken Carrefour onlangs terug ontdekt.
Je kan zeggen wat je wil (behalve vers & home made) maar er is niks beters als dip dan dat voor mij persoonlijk ;)
MEGA FIND! Ik koop ze dan ook allemaal op als ik ze zie liggen.

Om eerlijk te zijn: zelfs eens besteld in UK omdat hier totaal niet te vinden was >_>
De euforie straalt er vanaf! Ik voel m tot in mijn zetel ☺️

Terug
Bovenaan