Je glimlach van vandaag

Is het dan wel verstandig om voor een klas te gaan staan die nog meer energie van je vraagt? Of helpt het je wanneer je voor anderen zorgt? (Oprechte bezorgdheid, niet om je aan te vallen of zo)
Ik voel mij veel beter als ik zo niet in mijn eigen hoofd blijf hangen, ik loop eigenlijk constant voor de rest te zorgen dus het zou mij deugd doen. Zolang ik niet teveel tijd heb om te denken, kan ik zo best goed functioneren. Natuurlijk zal ik bij het gesprek kunnen uitvinden wat er nog allemaal bijkomt maar als ik mijzelf wat ken zou het in principe geen slechte zaak zijn.
Nou er is zeker nog een stukje dat extra gebroken kan worden.

De hele klas zal helpen met het te vinden.
Squid op vijf september 👇🏻👇🏻
DetailedThirstyArctichare-size_restricted.gif

Ik voel mij veel beter als ik zo niet in mijn eigen hoofd blijf hangen, ik loop eigenlijk constant voor de rest te zorgen dus het zou mij deugd doen. Zolang ik niet teveel tijd heb om te denken, kan ik zo best goed functioneren. Natuurlijk zal ik bij het gesprek kunnen uitvinden wat er nog allemaal bijkomt maar als ik mijzelf wat ken zou het in principe geen slechte zaak zijn.
Dan wens ik je veel succes met het gesprek.

Squid op vijf september 👇🏻👇🏻
DetailedThirstyArctichare-size_restricted.gif
Ik zie nog potentieel:

De Rubi steenvergruizer T7500M!

En later blijft men u doorheen de T7500M halen, tot er enkel nog een stiefwind van gruis is.:thinking:

Laatst bewerkt:
Morgen vroeg om 7 uur moet ik in het ziekenhuis zijn voor mijn operatie, eindelijk, heb er zo lang op moeten wachten.
En toch zie ik er tegelijk tegenop om binnen te gaan.

Dank u.
Ik heb nog geen uur voor de operatie zelf, dus dat zou nog een lange en saaie voormiddag kunnen worden.
Maar ik ben blij dat het eindelijk gedaan kan worden, ik begon de laatste maanden meer en meer last van mijn rug en been te krijgen.
Waarvoor moet jij weer geopereerd worden?

Ik moest om 8 uur ‘s ochtends daar zijn en om 16:30 kwam ze mij pas halen en dan heb ik beneden nog een half uur ofzo moeten wachten. :unsure:

Waarvoor moet jij weer geopereerd worden?

Ik moest om 8 uur ‘s ochtends daar zijn en om 16:30 kwam ze mij pas halen en dan heb ik beneden nog een half uur ofzo moeten wachten. :unsure:
Een vernauwing in het wervelkanaal in de onderrug.
Ik hoop dat ik niet zo lang ga moeten wachten.

Voor t eerst sinds ik er werk (ergens zomer 2020) een hele rit van thuis naar t werk en terug naar huis zonder ook maar 1 keer een mondmasker nodig te hebben vandaag :love: .

Ik ga om brood bij een bakker waar ik nog nooit kwam op mijn route tussen 2 stops voor het werk. Nadat ik besteld had kwam ik tot besef dat ik zowel mijn portefeuille als gsm vergeten was thuis en ik op geen enkel mogelijke manier kon betalen en dat ik dus weer gewoon ging vertrekken.
Ah nee geen probleem vertelde de vrouw, schrijf gewoon vanavond over en ze noteerde hun bankrekeningnummer en alles was ok. 😄

Nog tot 23h.
Mijn benen mag ik bewegen, maar bovenlichaam moet stil blijven liggen en dan ook nog eens bijna heel plat.
Dan hebt gij nog chance. Zie maar dat ge snel kunt pissen of ze komen u om 2 uur wakker maken en zeggen dat als ge binnen een uur nog niet geweest zijt ze een sonde komen steken. :unsure:

Terug
Bovenaan