Coolguy
Well-known member
Amai dat is snelBelastingbrief aankrijgen en de woorden “bedrag in uw voordeel” zien staan.![]()
Kan toch niet anders dan een herberekening te zijn van een vorig jaar?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai dat is snelBelastingbrief aankrijgen en de woorden “bedrag in uw voordeel” zien staan.![]()
Nee dat is gewoon 1 van de laatste van vorig jaar. Ze hebben tijd tot 30 juni.Amai dat is snel
Kan toch niet anders dan een herberekening te zijn van een vorig jaar?
Lees: je hebt teveel vooraf betaald.Belastingbrief aankrijgen en de woorden “bedrag in uw voordeel” zien staan.![]()
Liever zo dan andersomLees: je hebt teveel vooraf betaald.

Ik eergisteren ook op de bus. Eindelijk geen aandampende bril meer!Voor t eerst sinds ik er werk (ergens zomer 2020) een hele rit van thuis naar t werk en terug naar huis zonder ook maar 1 keer een mondmasker nodig te hebben vandaag.
Is dat een cover van deze klassieker?Dikke tetten. Maar enfin.

@Squidward?![]()
Schrijfster van ‘How to murder your husband’ veroordeeld voor moord op haar man
Nancy Crampton Brophy, de schrijfster van het boek ‘How to murder your husband’, is woensdag door een rechtbank in Oregon, in het noordwesten van de Verenigde Staten, veroordeeld voor de moord op haar echtgenoot. De jury verklaarde de Amerikaanse schuldig aan de moord op Daniel Brophy.www.nieuwsblad.be
![]()
1) Teleurstellend dat je denkt dat ik gepakt zou worden.
Ik denk niet dat hij op school ooit 75% zal gescoord hebben dus, ja, cava wel.Bekijk bijlage 9856
3 op de 4 is genoeg dacht em.
Dikke tetten. Maar enfin.

en er verscheen een glimlach van jewelste op die snoet. 
Ik steek altijd mijn middelvinger op. Ze kunnen niet snel genoeg leren dat het leven geen ponyride is.In de file gestaan. Geen glimlach op zich natuurlijk, maar het jonge meisje dat naar naburige auto’s wuifde wel. Ik heb teruggewuifden er verscheen een glimlach van jewelste op die snoet.
![]()