Je glimlach van vandaag

Voor t eerst sinds ik er werk (ergens zomer 2020) een hele rit van thuis naar t werk en terug naar huis zonder ook maar 1 keer een mondmasker nodig te hebben vandaag :love: .
Ik eergisteren ook op de bus. Eindelijk geen aandampende bril meer!

Gisteren horloge op tweedehands geplaatst.
Vandaag reeds vlot verkocht zonder problemen en voor de prijs die ik in gedachten had aann een beleefde koper die de gemaakte afspraken nakomt.

Glimlach waard want zulke ervaringen worden met de dag zeldzamer.

Een van de IT afdeling (een donkergekleurde nederlander , 2m+ en 1m breed) die uit volle borst door de gang zingt “ik heb een mandarijntjeuh mandariiiiiijjjjjntjeeuuuhhh, ik heb een mandarijntje voor de doooooorst” (repeat) 👌

Sinds gisteren namiddag terug thuis.
Gaan een paar lange saaie weken worden vrees ik.
Maar de operatie heeft wel geholpen, dat is al heel duidelijk.

Laatst bewerkt:
20220526_084714.jpg

3 op de 4 is genoeg dacht em.

In de file gestaan. Geen glimlach op zich natuurlijk, maar het jonge meisje dat naar naburige auto’s wuifde wel. Ik heb teruggewuifd :shy: en er verscheen een glimlach van jewelste op die snoet. :biglaugh:

In de file gestaan. Geen glimlach op zich natuurlijk, maar het jonge meisje dat naar naburige auto’s wuifde wel. Ik heb teruggewuifd :shy: en er verscheen een glimlach van jewelste op die snoet. :biglaugh:
Ik steek altijd mijn middelvinger op. Ze kunnen niet snel genoeg leren dat het leven geen ponyride is.

Terug
Bovenaan