Je glimlach van vandaag

Holy fuck, diene voor mij heeft om 34 euro just voor zijn eigen. Zit da hier binnen te duwen. Wel nen beer van nen dakwerker maar dan nog. Wa nen hoop eten :lol:

Mijn 22" monitor heeft nog geen HDMI aansluiting en van plan om op korte termijn een nieuwe VGA kaart te kopen aangezien de huidige een bottleneck is (in december volledig nieuw socket 1700 systeem gebouwd buiten de graka). Dus eindelijk overstag gegaan voor een nieuwe 27" gaming monitor. Nu nog de kaart. :unsure:

Sollicitatie gedaan voor het lager onderwijs zoals van mijn zoontjes, dus in een klas met Autisme Spectrum Stoornis. Mag op gesprek begin juni.

Efkes foert gezegd tegen de mallemolen in mijn hoofd, wandelschoenen aangetrokken, enkele km veldwegen met de woef achter de rug en nu uitbollen met een ijsje. 🥳

Efkes foert gezegd tegen de mallemolen in mijn hoofd, wandelschoenen aangetrokken, enkele km veldwegen met de woef achter de rug en nu uitbollen met een ijsje. 🥳
Zo moet dat! Vanmorgen ook gedaan met de dochter! Ik heb ze wel moeten wakkerhouden met koekskes, want ze begon in slaap te vallen en dan doet die haar middagdut niet. :unsure:

Op vakantie, perfecte vakantiewoning gehuurd, kinderen slapen, goei fles wijn op het terras en dit uitzicht :)

UA3DBll.jpeg

Terug
Bovenaan