Je glimlach van vandaag

Restaurant, menu aan het bekijken.
M’n gezelschap enthousiast: “ik ga de nummer 26 nemen!”

Ik kijk haar ff onderzoekend aan. “Euuhmmm da’s de prijs”.

De papa doet een dutje dus kinderen krijgen de vraag het rustig te houden.

De jongste komt de trap af 👇🏻
c74577a1ec475644d3dabe052e699d58.gif

“Mama, ik kan die cent wafers niet opeten want dat is crunchy en papa slaapt!”

En dan gaat hij de trap weer op 👇🏻
c74577a1ec475644d3dabe052e699d58.gif

Gisterenmiddag toch gelukt om muisje in de val te krijgen en hem op een andere plaats uit te zetten. Gisterenavond bij het naar de tuin gaan, zie ik plots muis (op zijn gemak) passeren in de garagegang. Ik vertel aan mijn huisband, waarop hij ‘hoe, en was het dezelfde??’

Ja, Chou, da weet ik niet, ik heb hem zijn papieren niet gevraagd…

Gisterenavond zet ik me op mijn fiets om te 'zwiften'. Ik hoor achter me plots veel kabaal, en zie een duif die aangevallen wordt door een sperwer, heel wat pluimen die in het rond vliegen, maar de duif vloog terug weg, met de sperwer achter haar aan. Dat is al de tweede keer dat ik op die plek een sperwer zie toeslaan (en ik heb er ook al wel eens een dode duif gevonden)

Gisterenavond zet ik me op mijn fiets om te 'zwiften'. Ik hoor achter me plots veel kabaal, en zie een duif die aangevallen wordt door een sperwer, heel wat pluimen die in het rond vliegen, maar de duif vloog terug weg, met de sperwer achter haar aan. Dat is al de tweede keer dat ik op die plek een sperwer zie toeslaan (en ik heb er ook al wel eens een dode duif gevonden)
Met dit weer zwiften zou eerder een ergernis zijn 😃

Gisterenmiddag toch gelukt om muisje in de val te krijgen en hem op een andere plaats uit te zetten. Gisterenavond bij het naar de tuin gaan, zie ik plots muis (op zijn gemak) passeren in de garagegang. Ik vertel aan mijn huisband, waarop hij ‘hoe, en was het dezelfde??’

Ja, Chou, da weet ik niet, ik heb hem zijn papieren niet gevraagd…
Meestal zijn die wel niet alleen maar die gaan nooit samen op stap dus wss zit je met verschillende muizen :unsure:

Thuiskomen na een fietsritje van 120 km en mijn vrouw die de bbq die aangestoken heeft met een stukje zalm erop in een papillot en vers gesneden frietjes. 😍😍😍

Al die jaren harde opvoeding werpen hun vruchten af.

Meestal zijn die wel niet alleen maar die gaan nooit samen op stap dus wss zit je met verschillende muizen :unsure:
Oh, geen twijfel mogelijk dat er verschillende gaan zijn. Dat was al zo van bij de vorige eigenaars. In de kleinere van de twee garages staat het langs de muren vol met oude kasten maar waar de rug af is - dus blote muur - als opslag (wat op zich geen slecht idee was van hen maar die mensen waren te oud om dat nog echt te onderhouden) en daar hebben ze ergens hun huis gemaakt. Dat allemaal uit elkaar halen en proper zetten is een werk voor deze zomer, het is te veel houtwerk om in een weekendje af te krijgen.

Er heeft een sperwer eens een mus die een meter van mijn stoel zat weggegraaid, man ik was denk ik harder verschoten dan de mus.

Terug
Bovenaan