En is dat uw antwoord op @Muñoz zijn post juist ervoor?Met de vriendin lekker in het zonnetje op een bankske in een parkje. En dan pistolets met babybels als ontbijt.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is dat uw antwoord op @Muñoz zijn post juist ervoor?Met de vriendin lekker in het zonnetje op een bankske in een parkje. En dan pistolets met babybels als ontbijt.![]()
Leuk, een uitje met @MulanRestaurant, menu aan het bekijken.
M’n gezelschap enthousiast: “ik ga de nummer 26 nemen!”
Ik kijk haar ff onderzoekend aan. “Euuhmmm da’s de prijs”.
Moet jij niet toch een beetje kieskeuriger worden? Een beetje maar. Twee plus twee is vier zou al een begin zijn.Restaurant, menu aan het bekijken.
M’n gezelschap enthousiast: “ik ga de nummer 26 nemen!”
Ik kijk haar ff onderzoekend aan. “Euuhmmm da’s de prijs”.
Dat staat daar niet op hè. Ze passeerde de filter “geen schoenen met velcro”.Moet jij niet toch een beetje kieskeuriger worden? Een beetje maar. Twee plus twee is vier zou al een begin zijn.
‘Ze kan veters knopen’ is al voldoende voor jou? Toch wel wat teleurgesteld daar, ik dacht dat jij een fijnproever was.Dat staat daar niet op hè. Ze passeerde de filter “geen schoenen met velcro”.

‘Ze kan veters knopen’ is al voldoende voor jou? Toch wel wat teleurgesteld daar, ik dacht dat jij een fijnproever was.![]()
Een beetje dom is ook sexy. Het is een fase.Dit en gifkes van schapen brengt me er zo weer bovenop.
Dat en meaningless sex. Dat laatste niet met schapen.
Want met schapen zou nooit meaningless zijn![]()

Wie had het over knopen?!?‘Ze kan veters knopen’ is al voldoende voor jou? Toch wel wat teleurgesteld daar, ik dacht dat jij een fijnproever was.![]()
It’s a midlife crisis, is what it is.Een beetje dom is ook sexy. Het is een fase.
Denk ik![]()
Met dit weer zwiften zou eerder een ergernis zijnGisterenavond zet ik me op mijn fiets om te 'zwiften'. Ik hoor achter me plots veel kabaal, en zie een duif die aangevallen wordt door een sperwer, heel wat pluimen die in het rond vliegen, maar de duif vloog terug weg, met de sperwer achter haar aan. Dat is al de tweede keer dat ik op die plek een sperwer zie toeslaan (en ik heb er ook al wel eens een dode duif gevonden)

Eerste keer na een COVID-infectie. Voorzichtig starten, op vermogen, dus op de Tacx...Met dit weer zwiften zou eerder een ergernis zijn![]()
Meestal zijn die wel niet alleen maar die gaan nooit samen op stap dus wss zit je met verschillende muizenGisterenmiddag toch gelukt om muisje in de val te krijgen en hem op een andere plaats uit te zetten. Gisterenavond bij het naar de tuin gaan, zie ik plots muis (op zijn gemak) passeren in de garagegang. Ik vertel aan mijn huisband, waarop hij ‘hoe, en was het dezelfde??’
Ja, Chou, da weet ik niet, ik heb hem zijn papieren niet gevraagd…

Oh, geen twijfel mogelijk dat er verschillende gaan zijn. Dat was al zo van bij de vorige eigenaars. In de kleinere van de twee garages staat het langs de muren vol met oude kasten maar waar de rug af is - dus blote muur - als opslag (wat op zich geen slecht idee was van hen maar die mensen waren te oud om dat nog echt te onderhouden) en daar hebben ze ergens hun huis gemaakt. Dat allemaal uit elkaar halen en proper zetten is een werk voor deze zomer, het is te veel houtwerk om in een weekendje af te krijgen.Meestal zijn die wel niet alleen maar die gaan nooit samen op stap dus wss zit je met verschillende muizen![]()
Actiefoto van mevrouw 6 met meneer 6 over een dik uur (nadat de ‘apéro’ zijn werk gedaan heeft)Thuiskomen na een fietsritje van 120 km en mijn vrouw die de bbq die aangestoken heeft met een stukje zalm erop in een papillot en vers gesneden frietjes.
Al die jaren harde opvoeding werpen hun vruchten af.
Er heeft een sperwer eens een mus die een meter van mijn stoel zat weggegraaid, man ik was denk ik harder verschoten dan de mus.Gisterenavond zet ik me op mijn fiets om te 'zwiften'. Ik hoor achter me plots veel kabaal, en zie een duif die aangevallen wordt door een sperwer, heel wat pluimen die in het rond vliegen, maar de duif vloog terug weg, met de sperwer achter haar aan. Dat is al de tweede keer dat ik op die plek een sperwer zie toeslaan (en ik heb er ook al wel eens een dode duif gevonden)
Maar die mus was wel doder dan jou…Er heeft een sperwer eens een mus die een meter van mijn stoel zat weggegraaid, man ik was denk ik harder verschoten dan de mus.