DiffieHM
Well-known member
Als je in de juiste branche werkt is het morgen ook een feestdagik heb morgen een dag verlof en had ook nog niks door, zag het net in mijn agenda
lang weekend![]()
dus hier ook 4 dagen weekend 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je in de juiste branche werkt is het morgen ook een feestdagik heb morgen een dag verlof en had ook nog niks door, zag het net in mijn agenda
lang weekend![]()
dus hier ook 4 dagen weekend 
Als je in de juiste branche werkt is het morgen ook een feestdagdus hier ook 4 dagen weekend
![]()
Goeie Vrijdag hè, heiden!wa feestdag ist morgen? metaalarbeiders?
Goeie Vrijdag hè, heiden!
in welke branche is goede vrijdag ne feestdag trouwens?
kerkfabriek?
Ge kunt er zowat van uitgaan dat de banksector elke dag neemt die ze kunnen nemen.did not know that.
Ge kunt er zowat van uitgaan dat de banksector elke dag neemt die ze kunnen nemen.
Ja, maar dat is MSM, dat leest hij niet want staat vol leugens.Wappie op Facebook "kijk mij edgy zijn, zie hier een link naar een random pagina over corruptie van Zelensky! Boehoe, waarom is daar nooit aandacht voor in de Westerse media?", krijgt als antwoord dat dat toch maar een gebrekkige site is en weinig te vertrouwen valt. Reageert die wappie met een link van The Guardian over hetzelfde onderwerp.
Dus... dan is er toch (???) aandacht aan besteed in de Westerse media???![]()
![]()

Die heeft zichzelf dus bijna in frut vaneen gesnokt![]()
Zwitserse man (20) krijgt longproblemen omdat hij te hard masturbeert
Een Zwitserse man (20) is tot een heel ander hoogtepunt gekomen dan hij eigenlijk van plan was. Omdat hij iets te fel de hand aan zichzelf sloeg, bezorgde hij zichzelf ernstige longproblemen. Met hevige pijn en kortademigheid moest hij niet veel later met spoed naar het ziekenhuis. Na enkele...www.nieuwsblad.be
En ik dacht dat de kortademigheid door COVID kwam...![]()

Alleen als je in je eigen ogen schiet.En ik maar denken dat je er blind van kan worden![]()
Da piekt efkes en dan is da overAlleen als je in je eigen ogen schiet.