Nee, ik ben net geweest.Moet ge daar niet van gaan pissen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik ben net geweest.Moet ge daar niet van gaan pissen?

Nu moet ik gaan pissenMoet ge daar niet van gaan pissen?

Is je vader die met de brander of die madam linksboven?Indertijd had Spectator een interview met een ex-inbreker. Alleen konden ze die mens moeilijk op de cover zetten. Dus wie hebben ze als stand-in genomen? Yep, Pa Squidward! Ik zat de oude nummers te bekijken en ik zie plots een bekend gezicht…
Bekijk bijlage 8850
Mijn vader was niet Mevrouw Sadat, nee, ik ging een betere erfenis gehad hebben.Is je vader die met de brander of die madam linksboven?
Meneer Sadat heeft niet veel achtergelaten dan?Mijn vader was niet Mevrouw Sadat, nee, ik ging een betere erfenis gehad hebben.
En heb jij ook weet dat je halfbroer hier ook zit?Indertijd had Spectator een interview met een ex-inbreker. Alleen konden ze die mens moeilijk op de cover zetten. Dus wie hebben ze als stand-in genomen? Yep, Pa Squidward! Ik zat de oude nummers te bekijken en ik zie plots een bekend gezicht…
Bekijk bijlage 8850
Mein Papi heeft veel van de wereld gezien, het kan zeker zijn.En heb jij ook weet dat je halfbroer hier ook zit?
Foto's onder "Finish", look 4 the bearded guy...
Onderwerp '100km-run: Verslag Lopers' https://www.beyondgaming.be/threads/100km-run-verslag-lopers.13228/
Meneer Sadat had een Nobelprijs dus dat zal wel dik ok geweest zijn. Pa Squid… ja die mens had gene Nobel.Meneer Sadat heeft niet veel achtergelaten dan?
Ik dacht al dat mevrouw Sadat wel een flinke baard had...Mijn vader was niet Mevrouw Sadat, nee, ik ging een betere erfenis gehad hebben.
Ik kijk dan ook meer dan een minuut naar iets andersAangezien het niet altijd grootse dingen moeten zijn: pasta van La Molisana kookt niet over. Zelfs als uw pot geen 6 liter is, zelfs als je een minuut naar iets anders durft kijken,… Moest denken aan @Tonerider en zijn ringen op het vuur.
Net als diegene die het vastpakte en in de winkelkar zette?Potteke rijstpap van den aldi, zit geen deksel op en de houdbaarheidsdatum staat afgedrukt op de beschimmelde bovenlaag
Iemand in die fabriek moet dat toch gezien hebben en gedacht "Meh niet mijn probleem"

Er zat karton rond dus ge kon dat niet zien!!Net als diegene die het vastpakte en in de winkelkar zette?![]()
Opmerkelijke reden tot glimlachen!Potteke rijstpap van den aldi, zit geen deksel op en de houdbaarheidsdatum staat afgedrukt op de beschimmelde bovenlaag
Iemand in die fabriek moet dat toch gezien hebben en gedacht "Meh niet mijn probleem"
Maar 't was nog niet over datum?Potteke rijstpap van den aldi, zit geen deksel op en de houdbaarheidsdatum staat afgedrukt op de beschimmelde bovenlaag