Je glimlach van vandaag

Indertijd had Spectator een interview met een ex-inbreker. Alleen konden ze die mens moeilijk op de cover zetten. Dus wie hebben ze als stand-in genomen? Yep, Pa Squidward! Ik zat de oude nummers te bekijken en ik zie plots een bekend gezicht…

956708DC-7696-4954-A368-394181917CA3.jpeg

Indertijd had Spectator een interview met een ex-inbreker. Alleen konden ze die mens moeilijk op de cover zetten. Dus wie hebben ze als stand-in genomen? Yep, Pa Squidward! Ik zat de oude nummers te bekijken en ik zie plots een bekend gezicht…

Bekijk bijlage 8850
En heb jij ook weet dat je halfbroer hier ook zit?

Foto's onder "Finish", look 4 the bearded guy...
Onderwerp '100km-run: Verslag Lopers' https://www.beyondgaming.be/threads/100km-run-verslag-lopers.13228/

Aangezien het niet altijd grootse dingen moeten zijn: pasta van La Molisana kookt niet over. Zelfs als uw pot geen 6 liter is, zelfs als je een minuut naar iets anders durft kijken,… Moest denken aan @Tonerider en zijn ringen op het vuur.

Koken is hier bijna wetenschap, oven op diepgevroren biefstuk in ovenschotel laten ontdooien voor x aantal minutes, laten braden voor y aantal minuten. Uit oven halen. Pasata erover kappen met kruiden naar smaak. Diepgevroren spinazie erbij gooien. Terug in oven. Ondertussen rijst, pasta of aardappelen koken. Done, klaar, smakelijk.

Potteke rijstpap van den aldi, zit geen deksel op en de houdbaarheidsdatum staat afgedrukt op de beschimmelde bovenlaag :wtf:

Iemand in die fabriek moet dat toch gezien hebben en gedacht "Meh niet mijn probleem"

Potteke rijstpap van den aldi, zit geen deksel op en de houdbaarheidsdatum staat afgedrukt op de beschimmelde bovenlaag :wtf:

Iemand in die fabriek moet dat toch gezien hebben en gedacht "Meh niet mijn probleem"
Net als diegene die het vastpakte en in de winkelkar zette? :unsure:

Terug
Bovenaan