Squidward
Well-known member
Ambitieuze sperwer die met Coldplayke de strijd wil aangaan!Maar die mus was wel doder dan jou…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ambitieuze sperwer die met Coldplayke de strijd wil aangaan!Maar die mus was wel doder dan jou…
Hier ooit eens een valk met een kauw in zijn klauwen tegen een raam van de slaapkamer gevlogen. We werden wakker van het geluid en toen we hem daar zagen liggen dachten we: wtf. Die zat daar wat groggy maar is uiteindelijk weggevlogen met die kauw nog in zijn poten.Er heeft een sperwer eens een mus die een meter van mijn stoel zat weggegraaid, man ik was denk ik harder verschoten dan de mus.

Sweet sixteen crisisoplossingen.

nja, ze heeft wel al de pijnstillers eerst opgebruiktVrouw moet naar het ziekenhuis nadat ze te lang haar scheetjes inhoudt bij vriend
Waarom moet ik spontaan denken aan @kay-gell ?
Had ge de muis ver genoeg uitgezet. Verder dan een straal van 2 km?Gisterenmiddag toch gelukt om muisje in de val te krijgen en hem op een andere plaats uit te zetten. Gisterenavond bij het naar de tuin gaan, zie ik plots muis (op zijn gemak) passeren in de garagegang. Ik vertel aan mijn huisband, waarop hij ‘hoe, en was het dezelfde??’
Ja, Chou, da weet ik niet, ik heb hem zijn papieren niet gevraagd…
Dat wist ik niet! Nee, er zitten muizen in het tuinhuis en we hadden die daar uitgezet.Had ge de muis ver genoeg uitgezet. Verder dan een straal van 2 km?
Blijkbaar kunnen die de weg terug vinden als ge ze niet ver genoeg uitzet.
Geen idee, van huis @kay-gell zou ik eerder het tegenovergestelde verwachten.Vrouw moet naar het ziekenhuis nadat ze te lang haar scheetjes inhoudt bij vriend
Waarom moet ik spontaan denken aan @kay-gell ?

In uw hoofd is dat waarschijnlijk veel helderder dan in het mijne.*ding dong* ‘goh die omleiding amai ja ik ben wat later maa…’ mevrouw in kwestie haar voet bevriest op de tweede trede ‘oooh oei oh ja nee ja gij zijt Luc niet ogod ja nee die zijn verhuisd amaar mens ik zo mis mens mens excuseer madam excuseer!’

In mijn hoofd is alles kristal, tis te zeggen enen djoek en alles dondert in elkaar.In uw hoofd is dat waarschijnlijk veel helderder dan in het mijne.
Wat wellicht meestal zo is![]()
Als alles kristal is, zal het wel helder zijnIn mijn hoofd is alles kristal, tis te zeggen enen djoek en alles dondert in elkaar.