Domste naamsverandering ooit!Na Corona uitstel Electric Callboy straks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Domste naamsverandering ooit!Na Corona uitstel Electric Callboy straks.
yes uitverkocht denk ik.Ow, damn... Da zal wel uitverkocht zijn zeker?
Anders hier het vrouwtje eens verrassen![]()
akkoord!Domste naamsverandering ooit!
Het doosje dat vanboven ligt heeft een megagroot teken voor brandgevaar op de verpakking...eigenlijk gebruik je beter wokkels voor je barbecue ipv die parafineblokjes, ook nog minder kans dan dat een of andere idioot uw kot in de fik zet.Eigenlijk is dit geen glimlach, maar soite.
Net gingen wij voor de eerste keer dit jaar BBQ'en. We bewaren het aansteekmateriaal (paraffine, ...) allemaal in een afgesloten doosje op ons terras. Heeft onze vorige kuisman (die we hebben ontslagen omdat hij eten stal en door onze spullen ging) er niet beter op gevonden om dat doosje als zijn asbak te gebruiken. Hoe onnoemelijk dom kan je zijn om daar je peuken in te dumpenHet doosje dat vanboven ligt heeft een megagroot teken voor brandgevaar op de verpakking...
Eigenlijk alle geluk dat de aanmaakblokjes van slechte kwaliteit waren (mogelijks nat geworden vorig jaar), want ik kreeg er zonet mijn BBQ ook maar nauwelijks mee aan de gang.
Geen brief gekregen dat het veegplan was?Geluk bij een ongeluk.
Om 6u45 wakker gebeld worden, dan met den hond buiten gaan en zien dat ze auto's aan het takelen zijn omdat het veegplan is.
Gaan kijken en die van mij hare auto stond nog buiten, dus snel die kunnen verplaatsen.
eigenlijk gebruik je beter wokkels voor je barbecue ipv die parafineblokjes, ook nog minder kans dan dat een of andere idioot uw kot in de fik zet.

Goed! Dan kunnen we nu gaan fietsen en niet meer klagen over de verkeerswerken in de buurtMijn fiets is er! Niet om te stoefen maar hij is zwart met wit en roze banden dus Mont Ventoux, j’arrive. (** fiets moet gemonteerd worden, verwachte aankomst op Mont Ventoux juli 2036)

Maar klagen over verkeerswerken is wat mij Vlaming maakt!Goed! Dan kunnen we nu gaan fietsen en niet meer klagen over de verkeerswerken in de buurt![]()
Ik vond het kuispersoneel op mijn vorige job echt zalig. Daar zat nen Turk bij en die begon dan altijd voor te lachen boel te maken met een Turkse ploegbaas. Die hebben 1 keer op de grond liggen worstelen midden in mijn laboBazin drong aan dat ik terug vaker op kantoor zou komen werken “want zo pik je toch altijd beter op met de collega’s wat er speelt en dat werkt efficiënter”.
Gehoorzaam als ik ben, vanochtend 3 kwartier in de file gestaan om hier de hele dag in een kantoor te zitten tussen allemaal lege kantoren
Wel opgepikt dat de poetsman binnenkort naar zijn familie in kenia gaat en hij mij info gaat bezorgen over een lokale gids voor wanneer ik met m’n kinderen daar op reis ga.![]()

eigenlijk gebruik je beter wokkels voor je barbecue ipv die parafineblokjes, ook nog minder kans dan dat een of andere idioot uw kot in de fik zet.

Morgen trouwen?Wat een mooi zonnig weertje op mijn laatste dag als vrije man![]()

Nee, de bak in, vuile scammerMorgen trouwen?![]()