Je glimlach van vandaag

Er heeft een sperwer eens een mus die een meter van mijn stoel zat weggegraaid, man ik was denk ik harder verschoten dan de mus.
Hier ooit eens een valk met een kauw in zijn klauwen tegen een raam van de slaapkamer gevlogen. We werden wakker van het geluid en toen we hem daar zagen liggen dachten we: wtf. Die zat daar wat groggy maar is uiteindelijk weggevlogen met die kauw nog in zijn poten. :D

Vorige week hier trouwens een Amerikaanse Zeearend gespot. Dacht ook efkes dat ik iets verkeerd gedronken had, maar wat een imposant beest zeg. 2 dagen later kwamen er foto's er van op de lokale "je bent van..."-groepen. Was een ontsnapt dier van een valkenier. Beestje gaat hier in elk geval genoeg kunnen jagen en ik hoop eigenlijk dat hij hier in vrijheid kan vliegen en ze hem niet vangen. :p

Ik weet niet waarom ik deze tip op hoplr zo leuk vind.

1650303788360.png

Ik weet niet waarom ik deze tip op hoplr zo leuk vind.

Bekijk bijlage 8923
Sweet sixteen crisisoplossingen. :biglaugh:

Zo heb ik nog eentje. Gisteren de winterbanden geswitcht. Links voor stond wat plattekes. Ik naar zo'n luchtspel bij de lokale pomp.
Kost een € voor 6 minuten. Stopt er enkele seconden na mij een bejaard echtpaar met de Berlingo koekendoos.
Man stapt uit en vraagt of hij me een halve € mag geven om z'n banden op te pompen.
Ik moest toch maar eentje bijvullen en was er snel vanaf dus weer een halve € uitgespaard.
De mensen worden creatief in tijden van crisis. :coolbrows:

Gisterenmiddag toch gelukt om muisje in de val te krijgen en hem op een andere plaats uit te zetten. Gisterenavond bij het naar de tuin gaan, zie ik plots muis (op zijn gemak) passeren in de garagegang. Ik vertel aan mijn huisband, waarop hij ‘hoe, en was het dezelfde??’

Ja, Chou, da weet ik niet, ik heb hem zijn papieren niet gevraagd…
Had ge de muis ver genoeg uitgezet. Verder dan een straal van 2 km?

Blijkbaar kunnen die de weg terug vinden als ge ze niet ver genoeg uitzet.

Den Engelbert was gevat vlot in zijn mopjes reageerde op het publiek, danste met een jonge achtergrondzangeres en was zelf nog behoorlijk goed bij stem.

Als er een papier is om zo 85 te worden en dan vredig te sterven ik teken vandaag nog :love: .

Dochter gisteren nog eens zonder pamper in bed gestopt en was helemaal droog vanochtend 👌. Dubbele glimlach want ik had blijkbaar geen matrasbeschermer gelegd.

*ding dong* ‘goh die omleiding amai ja ik ben wat later maa…’ mevrouw in kwestie haar voet bevriest op de tweede trede ‘oooh oei oh ja nee ja gij zijt Luc niet ogod ja nee die zijn verhuisd amaar mens ik zo mis mens mens excuseer madam excuseer!’

*ding dong* ‘goh die omleiding amai ja ik ben wat later maa…’ mevrouw in kwestie haar voet bevriest op de tweede trede ‘oooh oei oh ja nee ja gij zijt Luc niet ogod ja nee die zijn verhuisd amaar mens ik zo mis mens mens excuseer madam excuseer!’
In uw hoofd is dat waarschijnlijk veel helderder dan in het mijne.

Wat wellicht meestal zo is 🤔

Terug
Bovenaan