Je glimlach van vandaag

altijd goe, die mannen van Bol op fb :laugh:

278282212_10159113501622428_1832534451513126647_n.png

en ook

278235575_10159113423652428_8545581022397604047_n.png

:laugh:

en

277573565_10159092672917428_8294826946351500470_n.png

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Nie om ambetant te doen, maar moet dat niet ‘equally’ zijn?
De zin in ergens een grondwet is ‘and that all men are created equal’ als in ‘gelijken’. Equally zou eerder doelen op ‘op dezelfde manier’ en er zijn er nu eenmaal die gemaakt zijn in het tuinhuis, achter de botsauto’s, op de keukentafel,…

De zin in ergens een grondwet is ‘and that all men are created equal’ als in ‘gelijken’. Equally zou eerder doelen op ‘op dezelfde manier’ en er zijn er nu eenmaal die gemaakt zijn in het tuinhuis, achter de botsauto’s, op de keukentafel,…

Nee. Het gaat over de mannen die equal zijn hé en niet op equally manier gemaakt zijn.
Ah als ge het zo ziet, helemaal gelijk!

ZIE IK KAN ER OOK LANGS ZITTEN SOMS!😠

Vandaag komen ze de hof omfrezen voor de grasmatten. Sta met baas gisteren nog wat na te praten over de werken en vroeg of hij er vandaag ook bij was om de boel in de gaten te houden omdat ik naar bxl moest.

Zijn antwoord: ik frees van ni!

En we lachten allebei als een onnozele dwaas :lol:

Wappie op Facebook "kijk mij edgy zijn, zie hier een link naar een random pagina over corruptie van Zelensky! Boehoe, waarom is daar nooit aandacht voor in de Westerse media?", krijgt als antwoord dat dat toch maar een gebrekkige site is en weinig te vertrouwen valt. Reageert die wappie met een link van The Guardian over hetzelfde onderwerp.

Dus... dan is er toch (???) aandacht aan besteed in de Westerse media??? o_O o_O

Wappie op Facebook "kijk mij edgy zijn, zie hier een link naar een random pagina over corruptie van Zelensky! Boehoe, waarom is daar nooit aandacht voor in de Westerse media?", krijgt als antwoord dat dat toch maar een gebrekkige site is en weinig te vertrouwen valt. Reageert die wappie met een link van The Guardian over hetzelfde onderwerp.

Dus... dan is er toch (???) aandacht aan besteed in de Westerse media??? o_O o_O
HLN. Hij bedoelde HLN.

En dan nog door een kwaliteitskrant! :fingerguns_r:

Mind blown - behalve voor de Wappie die de tegenstrijdigheid écht niet gaat zien.

Terug
Bovenaan