Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nie om ambetant te doen, maar moet dat niet ‘equally’ zijn?Mijn nieuwe pin is er!
Bekijk bijlage 8813
De zin in ergens een grondwet is ‘and that all men are created equal’ als in ‘gelijken’. Equally zou eerder doelen op ‘op dezelfde manier’ en er zijn er nu eenmaal die gemaakt zijn in het tuinhuis, achter de botsauto’s, op de keukentafel,…Nie om ambetant te doen, maar moet dat niet ‘equally’ zijn?
Nie om ambetant te doen, maar moet dat niet ‘equally’ zijn?
Ninja'dDe zin in ergens een grondwet is ‘and that all men are created equal’ als in ‘gelijken’. Equally zou eerder doelen op ‘op dezelfde manier’ en er zijn er nu eenmaal die gemaakt zijn in het tuinhuis, achter de botsauto’s, op de keukentafel,…
De zin in ergens een grondwet is ‘and that all men are created equal’ als in ‘gelijken’. Equally zou eerder doelen op ‘op dezelfde manier’ en er zijn er nu eenmaal die gemaakt zijn in het tuinhuis, achter de botsauto’s, op de keukentafel,…
Ah als ge het zo ziet, helemaal gelijk!Nee. Het gaat over de mannen die equal zijn hé en niet op equally manier gemaakt zijn.

Niet om moeilijk te doen maar moet jij er niet OP zitten?Ah als ge het zo ziet, helemaal gelijk!
ZIE IK KAN ER OOK LANGS ZITTEN SOMS!![]()
IN.Niet om moeilijk te doen maar moet jij er niet OP zitten?
Da's idd een mooie aanvulling!

Enne?!Musk is toch werkelijk de grootste aandachtshoer die er is.
Diene van Tesla? Of onze @MuskMusk is toch werkelijk de grootste aandachtshoer die er is.

HLN. Hij bedoelde HLN.Wappie op Facebook "kijk mij edgy zijn, zie hier een link naar een random pagina over corruptie van Zelensky! Boehoe, waarom is daar nooit aandacht voor in de Westerse media?", krijgt als antwoord dat dat toch maar een gebrekkige site is en weinig te vertrouwen valt. Reageert die wappie met een link van The Guardian over hetzelfde onderwerp.
Dus... dan is er toch (???) aandacht aan besteed in de Westerse media???![]()
![]()
En dan nog door een kwaliteitskrant!Wappie op Facebook "kijk mij edgy zijn, zie hier een link naar een random pagina over corruptie van Zelensky! Boehoe, waarom is daar nooit aandacht voor in de Westerse media?", krijgt als antwoord dat dat toch maar een gebrekkige site is en weinig te vertrouwen valt. Reageert die wappie met een link van The Guardian over hetzelfde onderwerp.
Dus... dan is er toch (???) aandacht aan besteed in de Westerse media???![]()
![]()

Blijkbaar is het maandag een feestdag en ik wist van niets.
Dikke meevaller![]()