Green Mamba
Well-known member
Telefoon gekregen dat de garage in de straat vrijkomt om te huren. Veel centen voor een simpele garagebox, maar liever dat dan 2 keer per week 7 rondjes rijden voor plaats en zo kunnen onze fietsen ook uit de tuin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wikipedia: "Een ambigram is schrift dat op meer manieren gelezen kan worden: van links naar rechts én van rechts naar links, of rechtop én ondersteboven. "Dat de datum van vandaag zowel een palindroom als ambigram is.

![]()
Septische put
Als ik de wc doortrek komt het water angstig naar boven. Hoe kan ik dit oplossen? Ik kan mijn septische put laten leeghalen (dit werkt altijd) maar ik heb dit pas 6 maanden geleden laten doen. Ik ken de prijs niet meer vanbuiten maar het zal wel €200-€300 geweest zijn. Kan ik eerst iets anders...www.beyondgaming.be
"Het water van de sceptische put komt angstig naar boven."
Must...resist...
Een anti-klonterding tussen de wielen gedraaid?Mijn stepke gaf een fout en startte niet. Zonet zelf hersteld en ik ben ni eens handig![]()
Ik niet meer. Dank uWikipedia: "Een ambigram is schrift dat op meer manieren gelezen kan worden: van links naar rechts én van rechts naar links, of rechtop én ondersteboven. "
Ik moest het even opzoeken![]()

ahum, whisk ballEen anti-klonterding tussen de wielen gedraaid?
sorry, ik ben niet zo geleerd. Anti klonter ding was veel duidelijker voor mij.ahum, whisk ball
Niet op rij hier, maar heb er nen tweede.Baneent, al drie x op rij gehad![]()

Veel sterkte toch met het verlies van haar, want ondanks dat je weet dat het eigenlijk zo beter is, blijft het een geliefde die je kwijt bent.Beetje dubbel maar mijn grootmoeder is overleden een paar uur geleden. Lief menske, dat al 15 jaar constant pijn had, amper nog iets kon en om de x-aantal maand kleine herseninfarcten had.
De laatste maanden waren echt onmenselijk voor haar. Zoiets verdiende ze absoluut niet. Dus in dat opzicht ben ik blij dat ze eindelijk rust heeft.
Ze is 95 mogen worden, mooie leeftijd. Maar liever sterven op 70 na een mooi leven dan 95 worden en 15 jaar elke dag afzien. Dus ik voel mij eerder opgelucht voor haar dan dat ik triest ben.
Sterkte!Beetje dubbel maar mijn grootmoeder is overleden een paar uur geleden. Lief menske, dat al 15 jaar constant pijn had, amper nog iets kon en om de x-aantal maand kleine herseninfarcten had.
De laatste maanden waren echt onmenselijk voor haar. Zoiets verdiende ze absoluut niet. Dus in dat opzicht ben ik blij dat ze eindelijk rust heeft.
Ze is 95 mogen worden, mooie leeftijd. Maar liever sterven op 70 na een mooi leven dan 95 worden en 15 jaar elke dag afzien. Dus ik voel mij eerder opgelucht voor haar dan dat ik triest ben.
Denk niet dat ik daar ga gerakenSterkte!
Maar binnenkort ben je op je 70 nog maar net op pensioen...
Zot weekend gepland?Denk niet dat ik daar ga geraken

Nee maar ik leef gewoon ongezondZot weekend gepland?![]()

Ik had hetzelfde gevoel vorig jaar toen mijn oma overleed. 88 jaar en de laatste maanden moest ze 24/7 plat in bed liggen, kon amper praten, niets meer zelfstandig doen. Ook al was ik verdrietig had ik ook vooral een “oef, blij dat ze er eindelijk vanaf is” gevoel. Niets vreemds aan.Beetje dubbel maar mijn grootmoeder is overleden een paar uur geleden. Lief menske, dat al 15 jaar constant pijn had, amper nog iets kon en om de x-aantal maand kleine herseninfarcten had.
Ging dit topic hier ook net vermelden. Toch eens goed mee gelachen![]()
Iemand parkeert zich op mijn ondergrondse staanplaats
Kan ik deze auto laten wegtakelen op eigen kosten en de takelaar een fooi geven als hij deze auto per ongeluk zwaar beschadigd? Andere ideeënwww.beyondgaming.be
![]()
![]()
![]()
![]()