Je glimlach van vandaag

Update van mijn ergernis post.

De Waal bleef maar emailen met stomme vragen en onbestaande kortingen. Ik antwoord dat ik het beu ben en dat hij zelfs niet meer hoeft te boeken bij mij. 5min er na boekt een andere groep op zijn data de Lodge vol.

Nu is zijn mama ah emailen mij of er toch geen plaats is blabla en dat ze de volledige prijs gaan betalen. Blijkbaar wou de slimme big4 big shot consultant zijn vriendin hier te huwelijk vragen want ze kende onze plaats van een vriendin van haar.

Zijn hele plan dus om zeep, het gaat trouwens voor eind deze maand en ze zijn al in ZA.

Zijn mama blijft nu ook maar mailen wat ik kan doen. Ja zeker geen kamers bij bouwen.

Karma is a bitch
Ik heb een update terug, dit stuurt hij nu nog eens

"Ok, what was the point of this conversation then?" als antwoord op het feit dat ik geen vrije kamers meer heb op zijn datums :D

Ik zal hem sowieso de concepten "availability" en "first come" uitleggen.

Maar als hier nog andere mensen wat meer ideen hebben, please tell.

Verbaast mij echt niet (als ex big4 myself) dat terug zo'n big4 consultent is die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt.

Ik heb een update terug, dit stuurt hij nu nog eens

"Ok, what was the point of this conversation then?" als antwoord op het feit dat ik geen vrije kamers meer heb op zijn datums :D

Ik zal hem sowieso de concepten "availability" en "first come" uitleggen.

Maar als hier nog andere mensen wat meer ideen hebben, please tell.

Verbaast mij echt niet (als ex big4 myself) dat terug zo'n big4 consultent is die denkt dat de evenaar door zijn gat loopt.
Dear Mr Tantrum

There is, as you point out, no use.

Au reservoir!
----

Of meer klantgericht en minder kans op een klaagreview:

"I'm keeping you up to date so you can select an other date during your stay to use our lodge.
Kind regards"

"There is a concept called availability, which means when you emailed us we had rooms free.

But then people used a concept called internet to go to my website and book their holiday so suddenly those available rooms became not available anymore.

Unfortunately that how the world works

As you can see we still have rooms free on other dates but please don't considerate us anymore for your holiday. We would not accept your booking anyway.

I wish you all the luck with your search and have a great day. "

Dat is mijne draft tot nu toe :unsure:

"There is a concept called availability, which means when you emailed us we had rooms free.

But then people used a concept called internet to go to my website and book their holiday so suddenly those available rooms became not available anymore.

As you can see we still have on other dates some rooms free but please don't considerate us anymore for your holiday. We would not accept your booking anyway.

waar je uw tijd wil insteken

'k Moet onverwacht niet werken vandaag, binnen een paar daagjes op reis, binnen nog een paar daagjes tattoo en dan nog wat leuke dingen in't vooruitzicht. Fijn om dingen te hebben om naar uit te kijken!

As you can see we still have rooms free on other dates but please don't considerate us anymore for your holiday. We would not accept your booking anyway.

Paar wijzigingen voor consistentie en correctheid ;)

*our website
*that's
*consider
*we

de vriendin da toch een klein opslagske kunnen regelen heeft ; ik gaf haar echt 0% kans daarop in mijn hoofd.
Haar ander collega's waren allemaal met een kluitje in het riet gestuurd.
Bij haar begon hij ook van "ja maar ge hebt toch al 4% gehad" waarop zij gewoon gezegd heeft dat em zijnen bullshit voor zijn eigen mag houden.
"index krijgde van ons"
"vlaams opleidingsverlof is een gunst van ons"

kutmanager da denkt da hij eender wa kan zeggen omdat zijn mensen allemaal buitenlanders zijn.

😇 een deugddoend middagdutje achter de rug! 💪
Dat mis ik altijd in de week. Meestal in het weekend is het smorgens sporten, eten en dan een kort middagdutje van een half uurtje. Dan ben ik echt een volledig nieuwe mens.

De kloterij is dat ik dan de maandag en dinsdag na de middag een uur moet vechten tegen de slaap omdat ik dat dan gewoon ben.

kutmanager da denkt da hij eender wa kan zeggen omdat zijn mensen allemaal buitenlanders zijn.
Ik heb mijn vrouw ook een paar keer moeten uitleggen dat ze op sommige zaken gewoon recht had en dat je als werknemer hier voor zaken beschermd bent. Klein restaurant, dus ongetwijfeld was het niet altijd slecht bedoeld maar gewoon onwetendheid, maar ik raad het toch niemand aan als job.

Terug
Bovenaan