Je glimlach van vandaag

Niet echt, mijn vrouw is logopediste en geeft rekenen, lezen, schrijven, spreken enz in haar therapie aan lagere school kinderen.

WO is zo vaag uitgelegd dat ge daar echt alle richtingen mee uit kunt.

Voor het middelbaar weten we het nog niet, ik ben eerder geneigd om hen te sturen omdat onze kennis over bepaalde vakken nihil is, de vrouw wilt afwachten en zien wat de kinderen willen.

De stap naar het middelbaar is sowieso groot ook voor kinderen die vanuit een lagere school komen. Ik maak mij meer zorgen dat ons kinderen voor hun 12 jaar door de leerstof lager onderwijs zitten en ze ofwel "te jong" naar het middelbaar sturen of ze nog een tijdje moeten entertainen.
Ik dacht dat voor middelbaar soms thuisonderwijzers zich wat gingen organiseren naar sterkte. Dan heb je weliswaar een paar kinderen meer (het gaan er ook geen 10 zijn natuurlijk) maar vallen er per ouder ook wat vakken weg waarvan je wel weet dat iemand met grotere kennis van zaken ze geeft.

Ik dacht dat voor middelbaar soms thuisonderwijzers zich wat gingen organiseren naar sterkte. Dan heb je weliswaar een paar kinderen meer (het gaan er ook geen 10 zijn natuurlijk) maar vallen er per ouder ook wat vakken weg waarvan je wel weet dat iemand met grotere kennis van zaken ze geeft.
Klopt, maar bij ons is de thuisonderwijsscène in buurt veel kleiner dan in andere grootsteden/provincies. Bijkomend is echt een heel groot verschil in visie tussen thuisonderwijsers wat het moeilijk maakt om samen te komen.

Met de mondmasker plicht in het lager onderwijs merken we wel dat er veel kiezen voor thuisonderwijs.

Op paasmaandag naar Engelbert Humperdinck in Oostende en dan overnachten in den Andromeda en ontbijten voor zes. Pleaaaaaaase release me leeeeet me goooooooooooo.
1645637022741.png

Ik weet het toch niet hoor, is één pilleke wel genoeg?
De laatste keer dat ik mn bloed liet trekken was de cholestrol terug piekfijn (maar mankeerde ik dan weer vitamine D). Ik moest wat meer vette vis eten of buitenkomen in de zon. Of een pilleke pakken. Dus doen we dat laatste maar. Want ik geloof in de wetenschap. En de wetenschap maakt pillekes.

Dat zingen we na elke match in den douche. Net als überall auf der welt 👌
Dan kan ik u enkel de prachtige aflevering Bomeo en Julia aanraden van de hitserie FC De Kampioenen waarin Bernard Theofiel Waterslaeghers op geheel eigen en unieke wijze een prachtversie van dit nummer ten berden brengt.

+ punt er zit minstens 1 misverstand in de aflevering!

Dan kan ik u enkel de prachtige aflevering Bomeo en Julia aanraden van de hitserie FC De Kampioenen waarin Bernard Theofiel Waterslaeghers op geheel eigen en unieke wijze een prachtversie van dit nummer ten berden brengt.

+ punt er zit minstens 1 misverstand in de aflevering!
Kunnen we die samen kijken? 😘

Terug
Bovenaan