Je glimlach van vandaag

Callebaut begrijp me tenminste...
Waarom niet gewoon een pot honing naast u en dip uwe chocolade daarin?

Dat is dan toch gewoon logischer. Of mis ik iets ?

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik een pot chocoladehoning heb geprobeerd en dat ik daar niet meer als 1 lepel uit heb gehaald voor ik hem aan mijn pa heb gegeven. Dat was dus echt niet mijne dada...
was deze : https://www.meli.be/producten/meli-choco

Er is een hondenbrand waar ik maar al te graag geld uitgeef aan trendy designer stuff voor mijn hondje en mezelf. Mijn hond lijkt als 2 druppels water op hun icoon. Hij is al paar keer gebruikt als model voor de webshop. Net vernomen dat ze een zomercollectie hals- en leibanden gaan uitwerken rond mijn hond! 😍 Zijn eigen minilabel. Hij wordt officieel een influencer dog!

Er is een hondenbrand waar ik maar al te graag geld uitgeef aan trendy designer stuff voor mijn hondje en mezelf. Mijn hond lijkt als 2 druppels water op hun icoon. Hij is al paar keer gebruikt als model voor de webshop. Net vernomen dat ze een zomercollectie hals- en leibanden gaan uitwerken rond mijn hond! 😍 Zijn eigen minilabel. Hij wordt officieel een influencer dog!
Mag die dan ook naar Dubai om zich te laten dekken tegen betaling?

oei en waren de pompiers daar vlug

De geur van een hamburgerkraam op een regenachtige zaterdagmarkt. Er gaat toch niets boven een pistolet met een hamburger die al uren in het bakvet ligt, net niet verbrande ajuin en een goed sauzeke om tien uur 's ochtends. 😍😍

Terug
Bovenaan