Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben toch erg benieuwd hoe hij dit heeft uitgebeeld dat zijn vrouw op de achterbank aan het bevallen is.Al rijdend probeerde ik de agenten duidelijk te maken wat er aan de hand waIs. Gelukkig hadden ze het snel begrepen.
Hij heeft zijn raamke naar beneden gedaan he. Waarschijnlijk geroepen dus.![]()
Antwerpse politieagenten onderscheppen auto die veel te hard rijdt: vrouw is op achterbank aan het bevallen | VRT NWS Nieuws
Voor een koppel uit Zwijndrecht was het een bewogen weekend. Zij moesten in allerijl naar het ziekenhuis omdat de vrouw des huizes op het punt stond om te bevallen. "We zijn meteen in de auto gestapt en ik reed zo hard ik kon. Dat was ook de politie opgevallen", vertelt kersvers vader Osman op...www.vrt.be
Ik ben toch erg benieuwd hoe hij dit heeft uitgebeeld dat zijn vrouw op de achterbank aan het bevallen is.
Van waar? Ik ken dit filmpje totaal niet maar klinkt ook wat als mijn thuisdialectIn het ergernissen topic waren ze bezig over slechte, vervelende reclames. Ik heb nog eens gezocht naar wat ik altijd al een geniale vond. Tis deze geworden.
Hahhahahhaha. Blijft na al die jaren nog altijd hilarisch en tis ook nog eens volledig in mijn dialect.

Ik kom uit Waregem, klinkt in dit filmpje toch echt wel zo imo.Van waar? Ik ken dit filmpje totaal niet maar klinkt ook wat als mijn thuisdialect![]()
Een origineel Valentijnscadeau.