Je glimlach van vandaag

Deze ochtend wezen fietsen, tot in Daknam.
Via de fiets wegel Antwerpen - Gent.
Sommige stukken zijn daar naar goed donker.
Dus alleen in het donker op de fiets tussen 7u-8u90, lekker rustig.
 
De geur van een hamburgerkraam op een regenachtige zaterdagmarkt. Er gaat toch niets boven een pistolet met een hamburger die al uren in het bakvet ligt, net niet verbrande ajuin en een goed sauzeke om tien uur 's ochtends. 😍😍
Dat lezen en dood aan het gaan zijn van de honger na een natte fietsrit is de hel.
 
Eindelijk cyberpunk verkocht gekregen. Op release gekocht voor op de ps5 te spelen maar na 4 dagen ofzo te koop gezet.
Toch nog 45 euro voor gekregen
 
Bugs vielen mee op ps5 maar ik vond 't echt ondermaats. Grafisch dan en ook controls, auto rijden ed,... Ik was 't rap beu.
Ik merk ook dat ik er gewoon geen tijd meer voor heb. Heb mijn ghost of tsushima die ik voor kerst kreeg al 2x opgestart. In totaal een half uurke gegamed sinds 25 december.
 
Ik merk ook dat ik er gewoon geen tijd meer voor heb. Heb mijn ghost of tsushima die ik voor kerst kreeg al 2x opgestart. In totaal een half uurke gegamed sinds 25 december.
Idem met dezelfde game.
Snel es ne Call of duty of fifa en daar stopt 't meestal
 
Zelfs dat heb ik ni meer. Soms verlang ik naar de jaren dat ik gewoon ganse nachten en weekends op TF2 zat.
Ik hier tegenwoordig WoW classic aant spelen, super casual in vergelijking met vroeger (uurtje of 2 per dag, soms een 4-5 uur int weekend).

Mijn madam (die mijn zware gameperiode niet gekend heeft) vindt dat al veel :p

Tis jammer dat ze me nooit gekend heeft in mijn "oh shit, het licht komt alweer op"-periode, dat gingen wijze gesprekken zijn
 
Idd, er wordt hier precies gedaan alsof we al 6 jaar in darkness leven ofzo?
't Is winter en wordt langzaamaan lente. It happened before, it'll happen again.
 
Terug
Bovenaan