Je glimlach van vandaag

laptop voor het raam geplaatst, tas warme choco naast mij en buiten vallen de sneeuwvlokjes voor mijn neus naar beneden.

genieten :D

oja, en de kindjes zijn ni thuis :LOL:

Fiets kunnen losmaken en naar boven gezeuld, daarna deze laten ontdooien.
Geen optie om deze kapot te laten gaan van sneeuw en vrieskou.
Deze week alles wel met de benenwagen doen.

Al rijdend probeerde ik de agenten duidelijk te maken wat er aan de hand waIs. Gelukkig hadden ze het snel begrepen.
Ik ben toch erg benieuwd hoe hij dit heeft uitgebeeld dat zijn vrouw op de achterbank aan het bevallen is.

Ik ben toch erg benieuwd hoe hij dit heeft uitgebeeld dat zijn vrouw op de achterbank aan het bevallen is.
Hij heeft zijn raamke naar beneden gedaan he. Waarschijnlijk geroepen dus.

In het ergernissen topic waren ze bezig over slechte, vervelende reclames. Ik heb nog eens gezocht naar wat ik altijd al een geniale vond. Tis deze geworden.

Hahhahahhaha. Blijft na al die jaren nog altijd hilarisch en tis ook nog eens volledig in mijn dialect.

In het ergernissen topic waren ze bezig over slechte, vervelende reclames. Ik heb nog eens gezocht naar wat ik altijd al een geniale vond. Tis deze geworden.

Hahhahahhaha. Blijft na al die jaren nog altijd hilarisch en tis ook nog eens volledig in mijn dialect.
Van waar? Ik ken dit filmpje totaal niet maar klinkt ook wat als mijn thuisdialect 😉

Daarnet met de hond op verkenningstocht gegaan om te zien hoe de banen er bij liggen en gelukkig veel beter dan gevreesd! Yes! #schijtluis

Ochtend van de bekende stemmen op Radio 1: Eerst kwam Epyon zijn zegje doen, daarna een prof geschiedenis die ik vooral ken als de kerel die vroeger uitkaterde op de zetel toen ik bij mijn broer woonde.

Mijn dochter van tien maand die met een dikke smile achter het raam zat te zwaaien naar mij die buiten stond om de auto sneeuw- en ijsvrij te maken.

wtf is dat. Ongelooflijk hoe een deel van het mens zijn ons tot ongekende hoogtes heeft gestuwd en we op sommige vlakken ons lager dan een beest gedragen.

Ik heb ne vetbol gehangen voor de vogeltjes want die kunnen nu geen pieren vinden met dit weer. Nu is't nog wachten tot er ene van komt eten :)

Terug
Bovenaan