Awel ja, Neveneffecten was zogezegd bezig aan een comeback.Mss in samenwerking met Basta... (zoals die kerel met die belspelletjes)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Awel ja, Neveneffecten was zogezegd bezig aan een comeback.Mss in samenwerking met Basta... (zoals die kerel met die belspelletjes)

Hij heeft jaren niks anders gedaan.. man van melle... raf willems in BDZ (ooh een dood vogeltje)Dit zou de grootste twist ooit zijn.
Maar niemand die zichzelf 2-3 jaar wil laten uitschijnen als pervert voor een tv-show.

toch een ander niveau van pervert (en duidelijk geframed in fictie)Hij heeft jaren niks anders gedaan.. man van melle... raf willems in BDZ (ooh een dood vogeltje)![]()
Amai ik las “horny callets” ipv “honey callets”
Het is vrijdag zenne![]()

Waarom niet gewoon een pot honing naast u en dip uwe chocolade daarin?![]()
Callebaut begrijp me tenminste...
Zijn eigen minilabel. Hij wordt officieel een influencer dog!Mag die dan ook naar Dubai om zich te laten dekken tegen betaling?Er is een hondenbrand waar ik maar al te graag geld uitgeef aan trendy designer stuff voor mijn hondje en mezelf. Mijn hond lijkt als 2 druppels water op hun icoon. Hij is al paar keer gebruikt als model voor de webshop. Net vernomen dat ze een zomercollectie hals- en leibanden gaan uitwerken rond mijn hond!Zijn eigen minilabel. Hij wordt officieel een influencer dog!
Hij is gecastreerdMag die dan ook naar Dubai om zich te laten dekken tegen betaling?
. Maar al vaak gehoord dat jammer is, er zijn in de benelux niet zoveel reutjes in zijn ras. Al zou ik mijn hond nooit willen inzetten voor een nestje!oei en waren de pompiers daar vlugEr is een hondenbrand waar ik maar al te graag geld uitgeef aan trendy designer stuff voor mijn hondje en mezelf. Mijn hond lijkt als 2 druppels water op hun icoon. Hij is al paar keer gebruikt als model voor de webshop. Net vernomen dat ze een zomercollectie hals- en leibanden gaan uitwerken rond mijn hond!Zijn eigen minilabel. Hij wordt officieel een influencer dog!
Ik las serieus ook letterlijk hondenbrand.oei en waren de pompiers daar vlug
:')Hebde weer gedronken?Waar is clippy van word eigenlijk naartoe?![]()
Waar is clippy van word eigenlijk naartoe?![]()
Ja jonges dat is in de euforie ehoei en waren de pompiers daar vlug
. Maar geen crazy chihuahua spullen hoor, echt degelijk orthopedische leibanden. Veel van die honden hebben makkelijk rug en nekproblemen. Net daarom heb ik van dag 1 geïnvesteerd in degelijke tuigjes.