Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes. Den deze is toch niet datte.Ik mis wel Bercow, zo'n ooooordeeeeeuur op tijd en stond is echt de kers op de taart.

En welke tattoo is het geworden? Fijne dag morgen!Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Vandaag dagje gespendeerd met 1 van men BFF's. Morgen een dagje met de andere BFF. En zaterdag nog een leuk dagje gepland. Heerlijk, hier geniet ik echt van aangezien men weken/weekends anders niet zo gevuld zijn![]()

Dat is na zijn interventie dus een krakeend (en neen, ik ben serieus, dat beest bestaat).Hier ook een gedecimeerde kwakBekijk bijlage 7062
), 's avonds iets gaan eten met mijn vrouw en nu nog wa chillen in de zetel. Schonen dag gehad 
Zie piercing&tattoo threadEn welke tattoo is het geworden? Fijne dag morgen!![]()

Voor de luie mensen onder ons.Zie piercing&tattoo thread![]()
ik wou u bedanken maar te veel werk dus laat ik het maar zo.
Ja doe maar nietVreemde boodschap van Orange
![]()

Direct de agenda vol!Ja doe maar niet
Shit seffes al die orangeklanten aan de lijn.
Direct de agenda vol!
Ik durfde het niet zelf zeggen. Met die nieuwe strenge regels enal.Ni alleen de agenda

Tot binnen 2 weken terug in de ergernissen thread dan, ditmaal omdat je geen plaats hebt om al je papier en karton te stockeren.Ergenis van gisteren is glimlach vandaag geworden.
Papier opgehaald, waardoor ik nu terug plaats in de garage heb om andere rommel te zetten.