Je glimlach van vandaag

Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Vandaag dagje gespendeerd met 1 van men BFF's. Morgen een dagje met de andere BFF. En zaterdag nog een leuk dagje gepland. Heerlijk, hier geniet ik echt van aangezien men weken/weekends anders niet zo gevuld zijn 😍

Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten. Vandaag dagje gespendeerd met 1 van men BFF's. Morgen een dagje met de andere BFF. En zaterdag nog een leuk dagje gepland. Heerlijk, hier geniet ik echt van aangezien men weken/weekends anders niet zo gevuld zijn 😍
En welke tattoo is het geworden? Fijne dag morgen! 🥳

Verjaardag vandaag. Vanmorgen testritten gedaan voor mijn nieuwe bedrijfswagen, dan op mijn gemak naar de cinema geweest om eindelijk de nieuwe spiderman te zien (7 man aanwezig op een zaal van 500 :laugh:), 's avonds iets gaan eten met mijn vrouw en nu nog wa chillen in de zetel. Schonen dag gehad :woohoo:

Ergenis van gisteren is glimlach vandaag geworden.

Papier opgehaald, waardoor ik nu terug plaats in de garage heb om andere rommel te zetten.

Nooit gedacht dat de diefstal van de eeuw zich in mijn gemeente zou voordoen. :unsure:

IMG-4057.jpg

Ergenis van gisteren is glimlach vandaag geworden.

Papier opgehaald, waardoor ik nu terug plaats in de garage heb om andere rommel te zetten.
Tot binnen 2 weken terug in de ergernissen thread dan, ditmaal omdat je geen plaats hebt om al je papier en karton te stockeren. :thinking: :LOL:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan