Je glimlach van vandaag

Werf tegenover de deur die al van voor Corona stil ligt. Blijkbaar ligt dat al zo lang stil dat de bouwvergunning verlopen is.
Nu ja 'werf'... er is 1 of 2 keer ene een berg zand komen dumpen that's it.

Ik moest er een beetje mee lachen, sorry :unsure:

BF8459-B4-AD0-E-4-F3-D-86-E2-F8-AA0-C6198-AD.jpg

Ik ga eerlijk zijn, van Stromae ben ik absoluut geen fan. Ik vind echt niet dat die iets speciaals doet eerlijk gezegd.

Ik kan gerust toegeven als muziek belangrijk is, zelfs als ik het niet goed vind. Ik kan bijvoorbeeld gerust toegeven dat artiesten als Tupac, N.W.A. en Notorious BIG zeer invloedrijk waren in hun genre, maar daarom vind ik het nog niet goed. Net hetzelfde met muziek die meer mijn richting uitgaat. Bands als Metallica en Nirvana waren enorm invloedrijk, maar toch vind ik ze beiden slecht :unsure:

Maar van al die artiesten kan ik wel begrijpen dat mensen dat goed vinden. Maar voor Stromae zal het mij nooit lukken.

Hetzelfde met films. Ja ik zie uiteraard wat voor invloed 2001: A Space Odyssey heeft gehad op alle sci-fi films die erna gekomen zijn. Maar dat verandert ook niets aan mijn mening dat het een saaie, trage, langdradige film is.
Ok boomer :unsure:

Heerlijk, Novax Djokovic zal ook op Roland Garros niet binnen mogen.

Lekker voor hem.
Wie denkt dat hij is dat hij zich verheven voelt tegenover de rest van de wereld?
Iedereen gelijk voor de wet, periodT!
Soms kom je online zo iets tegen en denk je ‘tiens… ik denk dat ik die ken’
1-E3-C5-D59-AC9-D-463-C-B427-A46092574-FFC.jpg
Ik denk dat ik die ook ken.
Heb ooit hardgekookte eitjes laten aanbranden en de stank die daardoor was ontstaan was niet te harden. 😷

Ik was gewoon aan het rijden op de autostrade, en opeens kreeg ik een flashback van meer dan 10 jaar terug: de epische radiopresentator Moerbie van Topradio. Wat een figuur was dat, veel hardop zitten lachen terwijl ik naar de radio luisterde

KOMIER DAK UI BEVRUCHTE GIJ LELIJKE ZEUGE

Ik was gewoon aan het rijden op de autostrade, en opeens kreeg ik een flashback van meer dan 10 jaar terug: de epische radiopresentator Moerbie van Topradio. Wat een figuur was dat, veel hardop zitten lachen terwijl ik naar de radio luisterde

KOMIER DAK UI BEVRUCHTE GIJ LELIJKE ZEUGE
Waar is den tijd idd! En afgeven op zijne Mercedes vito waar hij continu miserie mee had. Maar dat was nog van zijn periode daarvoor bij radiocontact.

Terug
Bovenaan