pardal
Well-known member
And so it begins. Worlddomination!Ik ruik een zekere tendens....
#ThePowerOfPardal!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
And so it begins. Worlddomination!Ik ruik een zekere tendens....
#ThePowerOfPardal!
One koffiekoek at a time?And so it begins. Worlddomination!
Geniet er van. Vanaf dat hij gaat puberen is het over.

Bestaat er nog geen simpel systeem zoals Takeaway.com voor die croissants en koffiekoeken?![]()
Komen bakkers niet meer aan huis in België? bij mijn ouders staat er toch nog elke zondag morgen een zak aan de deurBestaat er nog geen simpel systeem zoals Takeaway.com voor die croissants en koffiekoeken?![]()
and it ain't meKomen bakkers niet meer aan huis in België? bij mijn ouders staat er toch nog elke zondag morgen een zak aan de deur
Neen want sinds gisteren werken mijn gifs en stickers niet meer@515 is een gif-plaatstende 60+?

Dat gaat niet snel genoeg gaan om vandaag nog te brunchen in quarantaineBONI Croissants 12st 660g | Collect&Go
BONI Croissants 12st 660g online kopen bij Collect&Go. Alle producten met zorg geselecteerd door onze medewerkers. Afhalen in meer dan 200 afhaalpunten.www.collectandgo.be
+
Aanbieding: Innsky Heteluchtfriteuse 5,5 l XXL van roestvrij staal met digitaal led-display, 7 programma's, 1700 W heteluchtfriteuse airfryer met 32 receptenboek, zonder olie friteuse luchtfriteuse 【Nieuwe versie】 https://www.amazon.de/dp/B07WQTW3XT/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_dl_PP54K8PJB8F4S3B0V3B5

Hier waar ik woon heb ik het zelfs nooit meegemaakt. Je mag al blij zijn als je de juiste bestelling meekrijgt hier.Komen bakkers niet meer aan huis in België? bij mijn ouders staat er toch nog elke zondag morgen een zak aan de deur
Of als ze geen foute pistolets in de zak steken. 
Neen want sinds gisteren werken mijn gifs en stickers niet meer![]()

Eerste link werkt niet en de tweede is uitverkocht. Nice.BONI Croissants 12st 660g | Collect&Go
BONI Croissants 12st 660g online kopen bij Collect&Go. Alle producten met zorg geselecteerd door onze medewerkers. Afhalen in meer dan 200 afhaalpunten.www.collectandgo.be
+
Aanbieding: Innsky Heteluchtfriteuse 5,5 l XXL van roestvrij staal met digitaal led-display, 7 programma's, 1700 W heteluchtfriteuse airfryer met 32 receptenboek, zonder olie friteuse luchtfriteuse 【Nieuwe versie】 https://www.amazon.de/dp/B07WQTW3XT/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_dl_PP54K8PJB8F4S3B0V3B5

De eerste werkt bij mij wel...Eerste link werkt niet en de tweede is uitverkocht. Nice.![]()